WR450 serisi halen üretiliyor ancak ülkemize girişi yok. İngiltere sayfasına bakarsan orada F versiyonun sıfırı var, buradaki bir arkadaşım Yamahanın SM kitlerinin olduğunu 250 ve 450 versiyonların bu kitler ile dönüştürülebildiğini anlatmıştı, acık pahalıymış ama, birde jant lastik değiştirerek SM yapılamıyormuş, "SM dediğin olay apayrı, maşa açısı, amortisör ayarları çok farklı" gibi şeyler anlatmıştı.
Bunun dışında kanımca 30hp nin üstündeki SM ler profesyonel makineler. Yolda tehlikeli olabilecek performanlar çıkartıyorlar. Daha profesyonel kullanıcılar için belki ama ortalama kullanıcılar için tehlikeli bence, bakın profesyonel diyorum tecrübeli demiyorum. Ben bir kez KTM 690 SM'yi Balıkesir'de denedim 3 km kadar, indiğimde ilk aklıma gelen "oğlum bundan uzak dur aşırı güçlü makine". Çevrem geniş olduğundan pek çok marka model deneme fırsatım oldu. En çok hoşuma giden iki alet WR250 nin SM olanı ile KTM Freeride 350. Bu ikisi dışındaki motosikletler ya çok güçlü yada çok ağır. Ancak bu ikisindeki gaz kontrolü ve ağırlıkları ideal gibi, yolda yada arazide kontrol etmek daha kolay. Bu söylediklerim benim fikrimdir kimseyi bağlamaz.