Allah'ını Seven Üzerime Süpermoto Atsın !

Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Hangi ülkede gördün ? çok hoş bi duruşu var :) Benelli'nin çok güzel modelleri var umarım bir çoğu gelir ülkemize :)

Güzel motosiklet aynen. Ben de İtalya milano fuarında görmüştüm. Kasım 2015'te (geçen sene). Fotolar delhi fuarından galiba.
Yüksek motosiklet. CF 650 markasına göre kaliteli duruyordu bayağı. selesi'de yumuşaktı biraz, ktm'lere göre. (cross selesi belki sert olması gerekiyordur falan onun hakkında bilgim yok.) Parça kalite, işçilik iyi bayağı.

Benim gördüğüm makyajsızı.
Fotolar bu şekilde. Kendim çekmişim o zamanlar.
9GELrZ.jpg

qERBNZ.jpg
 
Katılım
19 Mar 2015
Mesajlar
6
dostum benı actığım her sm konusunda yanlız bırakmayıp bişeyler yazdın. şimdi ben sana yazıyorum. aynı şekilde düşünüp bi klx 250 aldım 0 ama gücü çok yetersiz dostum insan biraz hızlanabilmek istiyor ivmelenme istiyor ama klx 250 bunu karşılamıyor. wr 250 r da sürdüm ki o bile aradığımız makina değil. bizim aradığımız aletin ismi KLX 450 R trdeki sm ye en uygun motor hatta bunun konusunuda acmıstım gaza gelip aleti spesyal değil sanıyodum :pale: klx 250 ye gelicek olursak kendi açımdan arazi yollarında trafik dışında sürmek çok keyifli. ama trafik de bu alet benim içim kocaman bir 0
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Benim eski konu hortlamis, ben de birseyler karalayayim.

Gonul tabi ki orjinal SM surmek isterdi, 690 smc gibi ama malesef kredi ile alamayacak kadar pahali benim icin.

Su an sadece ulasim amacli kullandigim bir maxiscooter var, toplu tasima kullanmamak icin aldim.

Zevk aliyor muyum, sifir ! Arabadan farki yok.

Ama ayni hacimde hic bir vitesli motor beni kesmiyor. Isterse 40 beygir olsun.

Insallah ileride bu konuyu tekrar hortlatirim, ve yillar sonra aha da bunu aldim yazabilirim :)
 
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
69
Eğitim alıp bir motor alcam abiler ılm olcak klx yada crf alıp supeemoto yamı çevirsem jantlari falan yoksa eski model drz 400 mu alsam yardım edin lütfen
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
700
dostum benı actığım her sm konusunda yanlız bırakmayıp bişeyler yazdın. şimdi ben sana yazıyorum. aynı şekilde düşünüp bi klx 250 aldım 0 ama gücü çok yetersiz dostum insan biraz hızlanabilmek istiyor ivmelenme istiyor ama klx 250 bunu karşılamıyor. wr 250 r da sürdüm ki o bile aradığımız makina değil. bizim aradığımız aletin ismi KLX 450 R trdeki sm ye en uygun motor hatta bunun konusunuda acmıstım gaza gelip aleti spesyal değil sanıyodum :pale: klx 250 ye gelicek olursak kendi açımdan arazi yollarında trafik dışında sürmek çok keyifli. ama trafik de bu alet benim içim kocaman bir 0

apache xz 250'ye baktınız mı? su soğutmalı ve 27 beygir diye biliyorum.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Hacı abi bu gelir mi ya cidden benelli gerçekten çok beğendiğim bir marka.

Çok iyi duruyordu motosiklet.
Ancak, yabancı sitelerde pek bulamadım açıkcası. İtalya ingiltere falan.
Bir kendilerine sorayım demiştim.
Sağolsunlar hemen cevap verdiler.
Anlaşılan uzun bir süre göremeyecek gibiyiz.
kEQE3J.jpg
 
Katılım
3 Kas 2015
Mesajlar
230
Ulan adam ne iştahla hevesle 2015 yılında açmış konuyu. Son durum ne hayallerine ulaşmış mı diye konunun sonlarına doğru okudum adam scootera biniyormuş üzüleyim mi güleyim mi bilemedim. Kısmet birgün olur inşallah.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Ulan adam ne iştahla hevesle 2015 yılında açmış konuyu. Son durum ne hayallerine ulaşmış mı diye konunun sonlarına doğru okudum adam scootera biniyormuş üzüleyim mi güleyim mi bilemedim. Kısmet birgün olur inşallah.

Kardesim sen doyasiya gul, ben yeterince uzuluyorum zaten :)

Bugun de bu konu hortlamis, yine mesajlara ozlemle baktim , girip sahibinden.com`da gezindim bir iki saat.

O sene ikinci el Drz 400 SM bakmaya gittigimde oyle bir alet cikarip onume getirdiler ki, bu Suzuki o Suzuki olamaz diye o kadar zoruma gitti ve o travma yuzunden kalbimin derinliklerine gomdum ( bir gun cikarmak uzere) Bugun icimdeki apaci ile dede motoru suruyorum, apaci motoruma kavusunca dede olmam insallah :)

Gelismeleri yazarim,iyi dilekleriniz icin tesekkurler :king:
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Türkiyeye bi 10-15 sene daha düşük hacimli, 4 zamanlı trafiğe uygun sm gelmeyeceğini düşünüyorum :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst