- Katılım
- 4 Mar 2007
- Mesajlar
- 2,414
- Motosikleti
- BWS 100
Hangi ülkede gördün ? çok hoş bi duruşu varBenelli'nin çok güzel modelleri var umarım bir çoğu gelir ülkemize
![]()
Güzel motosiklet aynen. Ben de İtalya milano fuarında görmüştüm. Kasım 2015'te (geçen sene). Fotolar delhi fuarından galiba.
Yüksek motosiklet. CF 650 markasına göre kaliteli duruyordu bayağı. selesi'de yumuşaktı biraz, ktm'lere göre. (cross selesi belki sert olması gerekiyordur falan onun hakkında bilgim yok.) Parça kalite, işçilik iyi bayağı.
Benim gördüğüm makyajsızı.
Fotolar bu şekilde. Kendim çekmişim o zamanlar.