- Katılım
- 25 Nis 2007
- Mesajlar
- 177
bende inanıyorum kader işte kaderinde ne yazılıysa o oluyor .
bişeyi almaya gidersin bişeyi unutursun of ya vaktim gecti dersin ama güzel birşey olur iyikide gec kalmısım dersin ve buna benzer bir sürü olay gercekten ne olması gerekiyorsa o oluyor valla anlatanlar hep köşeden dönmüşler.
atalarımız ne demiş?
iyilik yap iyilik bulursun
kötülük yap kötülük bulursun şans işte
bişeyi almaya gidersin bişeyi unutursun of ya vaktim gecti dersin ama güzel birşey olur iyikide gec kalmısım dersin ve buna benzer bir sürü olay gercekten ne olması gerekiyorsa o oluyor valla anlatanlar hep köşeden dönmüşler.
atalarımız ne demiş?
iyilik yap iyilik bulursun
kötülük yap kötülük bulursun şans işte