Allah dayımdan razı olsun!...

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
sizlere özeniyorum ne dayılar var mübarek Ezel deki Ramiz dayı gibi:cyclopsan birde bende bir dayı var kaza yaptığımda motoru yak at demişti dişlerim kırılınca dalga geçmişti üstüne borçları var diye bankalardan kurtardım ve 190.bin tl paramın üstüne yattı ömrüm ödemesini beklemekle geçecek herhalde:pr:gelde nasıl teşekkür et her sabah her gece beddua ediyorum kendisine:queen:

Ramiz dayı kim ya :queen: Televizyonla hic aram olmadığı için :silent: Sendeki dayıda maşallah banker kasteli gibiymiş...
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Ramiz dayı kim ya :queen: Televizyonla hic aram olmadığı için :silent: Sendeki dayıda maşallah banker kasteli gibiymiş...

:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsanEzeli izlemeyen birisini ilk defa denk geldim:p
bizimkisi köprüyü geçene kadar dayı geçince(bi hesaplaşalım) suratına ayı demezsem :pr:
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal olsun, ramiz dayı gibi adammış dayın.
Boşuna dememişler eyşan gibi karım olacagına ramiz gibi dayim olsun diye:queen:
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Bizim dayımız yokki üzerimizi örtsün:) artık bu kıyaktan sonra bir iki tur verirsin dayına motoru:)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
vallaha iyi dayıymış eli öpülecek adam
benim dayılarımda sat oğlum şu motoruda sana araba alak diyorlar :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Valla kendisi birtanedir. Zaten tek dayım var :mrgreen: Bu vesileyle @mucahit89 a da teşekür ederim allah ondan da razı olsun oda bana bir branda yolla üçretsiz allahın sevgili kuluyum galiba ceve böyle güzel insanlar var. Hafta sonu resmini ceker koyarım. her iki durumunda :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst