- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Dun eve gitmeye calışıyorum. 6 da işten çıktım Mecidiyeköy'den ikiteliye gidecem kar fırtına tipi var. Eve 8:50 girebildim suyun soğuğun girmediği yerim kalmamıştı. Hava resmen adamı kesiyor. Bende motoru yeni aldım ve sokağa direğe bağlamıştım. Pazarda dayıma gittim yeni motorumu göstermeye orda konuşurken nerde ne şekilde tutuyorsun falan oldu. Bende anlattım ve bir branda almam gerekecek dedim.
Dün karın yağdığını görünce naylon ayarlamış ip bulmuş gitmiş benim motoru sarmalamış :rendeer: ben evde olsam ve naylondur brandadır olsa cıkıp örtmezdin acıkcası :queen: üsenmemiş bir güzel paket etmiş. Dayım benden 3 yaş büyük hep abim gibi olmuştur abiliğini bir keza daha gösterdi. :rendeer:
İnsanın böyle dayısı oldukca gözü arkada kalmaz :cat: ALLAH BINKEZ RAZI OLSUN.
Sabah Baktım motorun ustu bir karış kar olmuş. Dayımın dediği kar suyu cok pistir girmediği yer kalmaz demişti. iğrenc bir kar vıcık vıcık gercekten.
Sizinde varsa boyle dayınız, abiniz, arkadaşınız, dostunuz tam yeridir bir teşekürü eksik etmeyin bence.
Dün karın yağdığını görünce naylon ayarlamış ip bulmuş gitmiş benim motoru sarmalamış :rendeer: ben evde olsam ve naylondur brandadır olsa cıkıp örtmezdin acıkcası :queen: üsenmemiş bir güzel paket etmiş. Dayım benden 3 yaş büyük hep abim gibi olmuştur abiliğini bir keza daha gösterdi. :rendeer:
İnsanın böyle dayısı oldukca gözü arkada kalmaz :cat: ALLAH BINKEZ RAZI OLSUN.
Sabah Baktım motorun ustu bir karış kar olmuş. Dayımın dediği kar suyu cok pistir girmediği yer kalmaz demişti. iğrenc bir kar vıcık vıcık gercekten.
Sizinde varsa boyle dayınız, abiniz, arkadaşınız, dostunuz tam yeridir bir teşekürü eksik etmeyin bence.