Allah dayımdan razı olsun!...

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Dun eve gitmeye calışıyorum. 6 da işten çıktım Mecidiyeköy'den ikiteliye gidecem kar fırtına tipi var. Eve 8:50 girebildim suyun soğuğun girmediği yerim kalmamıştı. Hava resmen adamı kesiyor. Bende motoru yeni aldım ve sokağa direğe bağlamıştım. Pazarda dayıma gittim yeni motorumu göstermeye orda konuşurken nerde ne şekilde tutuyorsun falan oldu. Bende anlattım ve bir branda almam gerekecek dedim.

Dün karın yağdığını görünce naylon ayarlamış ip bulmuş gitmiş benim motoru sarmalamış :rendeer: ben evde olsam ve naylondur brandadır olsa cıkıp örtmezdin acıkcası :queen: üsenmemiş bir güzel paket etmiş. Dayım benden 3 yaş büyük hep abim gibi olmuştur abiliğini bir keza daha gösterdi. :rendeer:


İnsanın böyle dayısı oldukca gözü arkada kalmaz :cat: ALLAH BINKEZ RAZI OLSUN.

Sabah Baktım motorun ustu bir karış kar olmuş. Dayımın dediği kar suyu cok pistir girmediği yer kalmaz demişti. iğrenc bir kar vıcık vıcık gercekten.

Sizinde varsa boyle dayınız, abiniz, arkadaşınız, dostunuz tam yeridir bir teşekürü eksik etmeyin bence.
 
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
valla herkese allah öle dayı versin ben dayımla konuşmuyorum bile bizimkinin benim için bırakın motoru dışarıda ben kalsam kılı kıpırdamaz saten aramızda bpzuk isteyende yok
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
benim dayılarımda bir acayiptir..... bana hiç bir iyilikleri bulunmamıştır... kıymetini bil dayının
 
Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
249
Ben dayımla bir araya geldiğimizde motosiklet konusunu açar açmaz, ağzından bir tane olumlu cümle çıkmaz hep kazaları örnek verir, motora binipte 15 yıl sonra ayaklarından çekenleri anlatır ... Bende ona full korumayı anlatsamda anlamıyo hani desem hiç motosiklet duygusunu tatmamış normal, Ama onunda bir zamanlar gözü gibi baktığı motoru vardı niyedir anlamam böyle yaptığını çözemedim gitti ...
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Maddi desteğe ihtiyacım yok ama olsa ilk koşan o olur şimdilik manevi desteği yeter bana :rendeer: ama istesem lokmasını bölüp yarısnı verir.

hayır dostum yanlış anladın sen ben maddi yön için demiyorum :) branda ile üstünü örtmesi daha kolay olur yanii uğraşmasına gerek yok:rendeer:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Hıı anladım ama brandam yok, brandam olsa zaten orterim her gün.

bak verdiğim linkteki brandadan bende kullanıyorum çok kullanışlı tavsiye ederim :cat: ufakta bir kılıfı var brandayla işin bitince onun içine koyuyorsun yer kaplamıyor arka çantan varsa onun içinede koyabilirsin her gittiğin yerde örtebilirsin :cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bak verdiğim linkteki brandadan bende kullanıyorum çok kullanışlı tavsiye ederim :cat: ufakta bir kılıfı var brandayla işin bitince onun içine koyuyorsun yer kaplamıyor arka çantan varsa onun içinede koyabilirsin her gittiğin yerde örtebilirsin :cat:

Yararlı bir bilgi çok teşekkürler ihtiyacım var gercekten İnterneten sipariş versem ne kadarda elimde olur acaba?
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
zenon,
sitemizde anes motorun müdürüde var onlarda aradığın ürünleri satıyor yazışıp bilgi alabilirsin.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
zenon,
sitemizde anes motorun müdürüde var onlarda aradığın ürünleri satıyor yazışıp bilgi alabilirsin.

Evet anesede baktım ürün varmış banada yakın motorumuda ordan almıştım zaten Müdüründen kastın Hakan bey sanırım ama ben kendisi ile tanışmadım Çoşkun bey ile konuşmuştum cumartesi oraya gidebilirim olursa ordan alırım zaten herseyimi ordan aldım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ona kapalı bir garaj ayarlamalısın...sıfır motoru dışarlarda kuşa kurda yem yapma...bak çalınır gider ağlarsın arkasından...bi 50 gayme otopark paraıs ver...veya 60-70 pazralık yap yakında otoparklarla...
 
Katılım
2 Şub 2010
Mesajlar
2
slm arkadaslar ben yeni üye oldum banim bi wuxi scoozy ws150-1 motorum var ne kadara satabilirim
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
bende dayımla konuşmam küçüklükten beri nedeni bilmem ne o bna slm verir nede ben ona dayının kıymetini bil herkeze böyle dayı nasip olmaz :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------

ona kapalı bir garaj ayarlamalısın...sıfır motoru dışarlarda kuşa kurda yem yapma...bak çalınır gider ağlarsın arkasından...bi 50 gayme otopark paraıs ver...veya 60-70 pazralık yap yakında otoparklarla...

aynen katılıyorum daha yeni almışsın yazık olur sokakta ne kadarda sarsan kapalı yere benzmemez:cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
bende dayımla konuşmam küçüklükten beri nedeni bilmem ne o bna slm verir nede ben ona dayının kıymetini bil herkeze böyle dayı nasip olmaz :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------



aynen katılıyorum daha yeni almışsın yazık olur sokakta ne kadarda sarsan kapalı yere benzmemez:cat:

Kapalı garaj yada park olsa hemen koyarım ama yok ne yazık ki. :pr: bodruma indirmem lazım ama indir cikar kolay değil. Annemlerin evine bırakabilirim bahceli falan ama orayada gitmek aracla 2 saat min zaten anneme gitmek icin aldım ben motoru bir anlamı kalmıyor. :D
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
Bizim dayıda bana şu motoru öğret alalım bir tane diyo istanbulda motor kullanmak delilik şimdi ögretsemmi ögretmesemmi kufurmu eder tessekurmu eder :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
sizlere özeniyorum ne dayılar var mübarek Ezel deki Ramiz dayı gibi:cyclopsan birde bende bir dayı var kaza yaptığımda motoru yak at demişti dişlerim kırılınca dalga geçmişti üstüne borçları var diye bankalardan kurtardım ve 190.bin tl paramın üstüne yattı ömrüm ödemesini beklemekle geçecek herhalde:pr:gelde nasıl teşekkür et her sabah her gece beddua ediyorum kendisine:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst