- Katılım
- 10 Ara 2015
- Mesajlar
- 5,023
- Motosikleti
- Tiger1200, Tvs Apache
hazır konusu varken bende sorayım; benim de tibia kemiğimde parçalı kırık vardı, kaval kemiği kırılmış ama ayrılmadığı için doktor alçıya aldı, hiç ellemeden alçıya aldılar, zaten oynasa ameliyat şart olurdu sanırım çünkü parçalı kırık. Fibula kemiği sağlam olduğu için hastanede ayağımı rahatlıkla oynatıyordum, ağrı sızı hiç yoktu, 6 mart atel yaptılar ve 9 mart normal alçı yaptılar.
yaklaşık 34 gün falan oldu, salgın yüzünden hastanelere gitmeye çekiniyorum, hiç kontrol de yaptırmadım, alçı artık çuval gibi gelmeye başladı, ayağım içeride oynuyor, yani dışarıdan gelen darbe dışında alçının hiç bir fonksiyonu yok şu anda, hatta bacağımı komple saran alçının bütün yükü ayak bileğimde ve günlük işlerimi yaparken hiç destek almadan ayağımı kaldırıp indiriyorum, amuda kaldırır gibi yapıyorum, diğer sağlam ayağım ile sekerek yürüyorum ve kırık ayağımda bir ağrı sızı olmuyor.
alçıyı kendi kendime alsam ne olur acaba? yada şimdi alçıyı almak için erken midir? hastanelerde virüs kapıp eve getirmekten korkuyorum, annem babam ihtiyarladılar ve sigara da içiyorlar.
aşağıda resimde B şeklinde ki gibi bir kırık vardı, solda ortada ki resim.
yaklaşık 34 gün falan oldu, salgın yüzünden hastanelere gitmeye çekiniyorum, hiç kontrol de yaptırmadım, alçı artık çuval gibi gelmeye başladı, ayağım içeride oynuyor, yani dışarıdan gelen darbe dışında alçının hiç bir fonksiyonu yok şu anda, hatta bacağımı komple saran alçının bütün yükü ayak bileğimde ve günlük işlerimi yaparken hiç destek almadan ayağımı kaldırıp indiriyorum, amuda kaldırır gibi yapıyorum, diğer sağlam ayağım ile sekerek yürüyorum ve kırık ayağımda bir ağrı sızı olmuyor.
alçıyı kendi kendime alsam ne olur acaba? yada şimdi alçıyı almak için erken midir? hastanelerde virüs kapıp eve getirmekten korkuyorum, annem babam ihtiyarladılar ve sigara da içiyorlar.
aşağıda resimde B şeklinde ki gibi bir kırık vardı, solda ortada ki resim.


