Akdeniz Ege karışık (Egelim43 buna alışık)

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet arkadaşlar sonunda kıştan beri beklediğim iznime nihayet yarın kavuşuyorum :cat: bu çok kısa (10 günlük) iznim boyunca mümkün olduğunca çok nereleri gezerim nerelerden keyif alırım diye kıştan beri kafa yoruyordum hatta izne yaklaştığım şu son bir kaç gün bu telaş dahada arttı hat safhaya ulaştı ve sonunda Fat280 Fatihinde yardımıyla aşağıdaki gibi bi rota planladık :cat: toplamda 1964 kmlik (şimdilik artarabilir eksilmez) :) bu rotayı Fat280 Fatih kardeşimiz ile beraber 10 gün içinde dolaşıp dolaşıp elimizden geldiğince foto çekip günlük olarak sizlerle paylaşmak niyetindeyiz buyrun rotamız egeden başlayıp akdeniz'e girmekte ve tekrar egede (Didimde Özel Adamlar Festde) son bulup aşağıdaki gibidir yarından itibaren başlıyoruz nasipse :cat:

akdenizrotas.png
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Mehmetçim çok özür diliyorum :pale: dediğim gibi izne çıkacağım son bi kaç gün sancılı bi rota belirleme dönemi yaşadık :) sonuç olarak bu çıktı ortaya ama o taraflara yeni bi gezi yeni bi rota planlıcam çok yakın zamanda görüşmek üzere :rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
kısmetse haziranın 2ci haftası ben gelicem o tarafa :) görüşmek üzre. Tekeriniz düz bassın
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
planda bodrumda var. Güzel. Hayırlı yolculuklar. Bodruma hangi gün uğrayacaksınız?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem bodrum da ne yapmaya gelsinler ki
seni tokatlamaya mı
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
kısmetse haziranın 2ci haftası ben gelicem o tarafa :) görüşmek üzre. Tekeriniz düz bassın

Haziranın 2. haftası güzel :cat: çok büyük bi sürpriz olmazsa Kütahyadayım beklerim kardeşim :cat:

planda bodrumda var. Güzel. Hayırlı yolculuklar. Bodruma hangi gün uğrayacaksınız?

Şu an ki plana göre çarşamba ve perşembe akşamı senin yanında olmayı düşünüyoruz Adem ağa :wiinkk:

adem bodrum da ne yapmaya gelsinler ki
seni tokatlamaya mı

Hele bi Bodruma varakda Ademe bi tokatladak kendimizi Fatih :cherry: psikolojisi bi düzelsin bakam :queen: tokatlamaya değil tokadlanmaya gidiyoz yani :mrgreen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ha beni tokatlamaya. :santa: sattıracaksınız bana wolfuda :pr:
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
Başlık süper olmuş abi.. Kazasız belasız güzel bir gezi olur inşallah.... :thumleft:
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
güzel bir gezi olacak inş. benim izin derdim yok ahmet abiye uyacağım o nereye ben oraya inş.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ahmet kazasız belasız hayırlı yolculuklar,güle güle gidin.Ahmet Didim motofest'te kamp yapacakmısın?Ben belli değil ama gelebilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

Ahmet Tekirdağ M.T. il grubunda Tekirdağa geleceğini yazmışsın, bu taraflara gelirsen ben Şarköy/Müreftedeyim mutlaka ama mutlaka haberim olsun...
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
9
hayırlı kazasız belasız yolculuklar dilerim.ben muğla/köyceğizliyim gzel bi rota çizmişsiniz. eğer bodrum datça arası feribot seferleri başlamış ise bodrumdan datçaya feribot ile geçmenizi tavsiye ederim değişiklik olur.benzin parasıyla aynı feribot parası...tarihleri söyler misiniz tahmini ne zamn başlayacaksınız? nerelerde konaklayacaksınız?
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
helal olsun hemşerim iyi gezmeler ,ALLAH rast getirsin ,kazasız ,belasız git ve sağlıcakla gel ,yolun açık gönlün hoş olsun . saygılar...
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Takipteyiz abi anca takip ederiz zaten :queen:

Beni izlemeye devam edin gençler :wiinkk:

Başlık süper olmuş abi.. Kazasız belasız güzel bir gezi olur inşallah.... :thumleft:

Sağol kardeşim inşallah gezinin kendiside başlık gibi güzel olacak :cat:

Siz gezin biz burdayız aga :) Tekeriniz düz bassın

Sağol Özcancım :rendeer: aman memlekete mukayyet olun yokluğumda :cherry:

güzel bir gezi olacak inş. benim izin derdim yok ahmet abiye uyacağım o nereye ben oraya inş.

İnş. Fatih Niyet ettim gezi yapmaya uydum Egelim 43 e de sadece sen :cherry: zarar etmezsin :queen:

Ahmet kazasız belasız hayırlı yolculuklar,güle güle gidin.Ahmet Didim motofest'te kamp yapacakmısın?Ben belli değil ama gelebilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------

Ahmet Tekirdağ M.T. il grubunda Tekirdağa geleceğini yazmışsın, bu taraflara gelirsen ben Şarköy/Müreftedeyim mutlaka ama mutlaka haberim olsun...

Abi teşekkür ederim sağolasın :rendeer: Didim motofest muhtemelen son durağımız olacak muhtemelen diyorum çünkü iznimi uzatma ihtimalim var :wiinkk: haziran ayı nöbet listesi yazılırken izin uzatma talebim onaylanırsa Didimden Kuşadası Manisa ve İzmire uğrama ihtimalimiz var :cat: eğer onay gelmezse ben Didimden döncem Fatih isterse devam edebilir Kuşadası Manisa ve İzmire doğru yada benle Kütahyaya dönüp bi kaç gün içinde benim hafta tatilimde beraberde gezebiliriz o tarafları :wiinkk: fakat her halükarda (tabi nasipse) Didime Festivale gelecez abi :bounce:

hayırlı kazasız belasız yolculuklar dilerim.ben muğla/köyceğizliyim gzel bi rota çizmişsiniz. eğer bodrum datça arası feribot seferleri başlamış ise bodrumdan datçaya feribot ile geçmenizi tavsiye ederim değişiklik olur.benzin parasıyla aynı feribot parası...tarihleri söyler misiniz tahmini ne zamn başlayacaksınız? nerelerde konaklayacaksınız?

Teşekkürler sağolun :rendeer: bakalım hayırlısı ile o taraflara gelelimde bi hal çaresi düşünürüz :cat: müsaitseniz yolumuz oralardan geçtiğinde sizlerle tanışmakda isteriz numaram profilimde yazıyor :bounce: salı akşamı oralarda olmamız kuvvetle muhtemel :cat:

helal olsun hemşerim iyi gezmeler ,ALLAH rast getirsin ,kazasız ,belasız git ve sağlıcakla gel ,yolun açık gönlün hoş olsun . saygılar...

Amin hocam sağolasın :rendeer: saygılar bizden :bounce:



Her şeyi hazırladım depomu fulledim motoru (katırı) bile sardım sarmaladım tam yola çıkacakken (benzinlikte) çok sevdiğim bi arkadaşımın babasının vefat haberi geldi arkadaşlar :salut: ikindiye müteakip cenazeye katılmak üzere seyahati 1 gün ertelemiş bulunuyorum :santa: nasip vardır bundada bir hayır zaten yolculuğun sonu geceye kalacağı için eşimde gönülsüzdü onun gönlünüde almış oluruz böylece :wiinkk:

Buyrun benim katırın yola çıkmadan önceki yüklenmiş hali :cherry:

dscn1305small.jpg


Burdada yüklerken

dscn1303small.jpg


dscn1304small.jpg



Yarın yollardan paylaşımlara devam etmek üzere :king:

---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 15:30 ----------

Az evvel Salcanocu Ramazan Kardeşim (Ramazan 83) ile yapmış olduğumuz görüşme sonucu rotanın Kütahya Alanya arasını biraz modifiye ederek Sandıklı-Isparta üzerinden değilde Akşehir-Seydişehir üzeri olarak değiştirdim Ramazan lada tanışmış olma fırsatı bulacaz böylece :cat: ee az evvel dedik ya "her işte vardır bi hayır" deye :)

İşte son tahlilde rotamızın durumu :cherry:

rotasonhal.png
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Herşeyde bir hayır vardır. Geç olsun güç olmasın :thumleft:
 
Katılım
20 Nis 2012
Mesajlar
3,989
Gel Gel manisayada gel tekeriniz düz bassın :)

Fatih abiye dikkat et ilk gezisi askerden sonra 1 ay dönmeyebilir bile :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay genç ...:mrgreen: hayırlı yoluluklar olsun...benim gözler kaykılıyor reyiz...


net kafelere düşcek adammıydım beaaa...Allahım kör et beniii...:p
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Evet arkadaşlar sonunda kıştan beri beklediğim iznime nihayet yarın kavuşuyorum :cat: bu çok kısa (10 günlük) iznim boyunca mümkün olduğunca çok nereleri gezerim nerelerden keyif alırım diye kıştan beri kafa yoruyordum hatta izne yaklaştığım şu son bir kaç gün bu telaş dahada arttı hat safhaya ulaştı ve sonunda Fat280 Fatihinde yardımıyla aşağıdaki gibi bi rota planladık :cat: toplamda 1964 kmlik (şimdilik artarabilir eksilmez) :) bu rotayı Fat280 Fatih kardeşimiz ile beraber 10 gün içinde dolaşıp dolaşıp elimizden geldiğince foto çekip günlük olarak sizlerle paylaşmak niyetindeyiz buyrun rotamız egeden başlayıp akdeniz'e girmekte ve tekrar egede (Didimde Özel Adamlar Festde) son bulup aşağıdaki gibidir yarından itibaren başlıyoruz nasipse :cat:

http://imageshack.us/a/img845/5880/akdenizrotas.png
planda izmire nezaman geliyosunuz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst