Takipteyiz abi anca takip ederiz zaten :queen:
Beni izlemeye devam edin gençler :wiinkk:
Başlık süper olmuş abi.. Kazasız belasız güzel bir gezi olur inşallah.... :thumleft:
Sağol kardeşim inşallah gezinin kendiside başlık gibi güzel olacak :cat:
Siz gezin biz burdayız aga

Tekeriniz düz bassın
Sağol Özcancım :rendeer: aman memlekete mukayyet olun yokluğumda :cherry:
güzel bir gezi olacak inş. benim izin derdim yok ahmet abiye uyacağım o nereye ben oraya inş.
İnş. Fatih Niyet ettim gezi yapmaya uydum Egelim 43 e de sadece sen :cherry: zarar etmezsin :queen:
Ahmet kazasız belasız hayırlı yolculuklar,güle güle gidin.Ahmet Didim motofest'te kamp yapacakmısın?Ben belli değil ama gelebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:26 ----------
Ahmet Tekirdağ M.T. il grubunda Tekirdağa geleceğini yazmışsın, bu taraflara gelirsen ben Şarköy/Müreftedeyim mutlaka ama mutlaka haberim olsun...
Abi teşekkür ederim sağolasın :rendeer: Didim motofest muhtemelen son durağımız olacak muhtemelen diyorum çünkü iznimi uzatma ihtimalim var :wiinkk: haziran ayı nöbet listesi yazılırken izin uzatma talebim onaylanırsa Didimden Kuşadası Manisa ve İzmire uğrama ihtimalimiz var :cat: eğer onay gelmezse ben Didimden döncem Fatih isterse devam edebilir Kuşadası Manisa ve İzmire doğru yada benle Kütahyaya dönüp bi kaç gün içinde benim hafta tatilimde beraberde gezebiliriz o tarafları :wiinkk: fakat her halükarda (tabi nasipse) Didime Festivale gelecez abi :bounce:
hayırlı kazasız belasız yolculuklar dilerim.ben muğla/köyceğizliyim gzel bi rota çizmişsiniz. eğer bodrum datça arası feribot seferleri başlamış ise bodrumdan datçaya feribot ile geçmenizi tavsiye ederim değişiklik olur.benzin parasıyla aynı feribot parası...tarihleri söyler misiniz tahmini ne zamn başlayacaksınız? nerelerde konaklayacaksınız?
Teşekkürler sağolun :rendeer: bakalım hayırlısı ile o taraflara gelelimde bi hal çaresi düşünürüz :cat: müsaitseniz yolumuz oralardan geçtiğinde sizlerle tanışmakda isteriz numaram profilimde yazıyor :bounce: salı akşamı oralarda olmamız kuvvetle muhtemel :cat:
helal olsun hemşerim iyi gezmeler ,ALLAH rast getirsin ,kazasız ,belasız git ve sağlıcakla gel ,yolun açık gönlün hoş olsun . saygılar...
Amin hocam sağolasın :rendeer: saygılar bizden :bounce:
Her şeyi hazırladım depomu fulledim motoru (katırı) bile sardım sarmaladım tam yola çıkacakken (benzinlikte) çok sevdiğim bi arkadaşımın babasının vefat haberi geldi arkadaşlar :salut: ikindiye müteakip cenazeye katılmak üzere seyahati 1 gün ertelemiş bulunuyorum :santa: nasip vardır bundada bir hayır zaten yolculuğun sonu geceye kalacağı için eşimde gönülsüzdü onun gönlünüde almış oluruz böylece :wiinkk:
Buyrun benim katırın yola çıkmadan önceki yüklenmiş hali :cherry:
Burdada yüklerken
Yarın yollardan paylaşımlara devam etmek üzere :king:
---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 15:30 ----------
Az evvel Salcanocu Ramazan Kardeşim (Ramazan 83) ile yapmış olduğumuz görüşme sonucu rotanın Kütahya Alanya arasını biraz modifiye ederek Sandıklı-Isparta üzerinden değilde Akşehir-Seydişehir üzeri olarak değiştirdim Ramazan lada tanışmış olma fırsatı bulacaz böylece :cat: ee az evvel dedik ya "her işte vardır bi hayır" deye
İşte son tahlilde rotamızın durumu :cherry: