akburak tekteker osmaniye

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Dakkada satayım seni bak şindi:p
akburak tekteker2 vidyosunda arkanda kamyonla teker yapacak kadar korkusuzsun baba..
Tam koruma 20ton kamyondan da koruyor heral :):p:p:p
Trafiğe kapalı alan vardı da biz mi yapmadık:p:p:p
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=5cqe0yDHUwk[/MEDIA]
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
eğitim şart hehehehehehehe

eğitim şart hehehehehehehe
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
latif abii harikasınnn bideee şu youtube formatıyla siteye eklesen tam süper olcakkk
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen bu görüntüleri bi ara bana at abi ben sana klip yapim istediğin bi müzik eşliğinde,hatta sen müzik olayınıda bana bırak....süpersin
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
bilmiyomki söyleyinde bidaha öle yapim nasıl yapacam ümmet abi teşekkürler bizdende selam
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi gurbanınız olim yavaş.............bugün bi video daha izledim adam 130 civarında dikti önü,180 lerde hala devam ediyordu.heyecanı güzel ama düşmenizi düşünemiyorum.ALLAH korusun sizi:rendeer:
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
ALLAH KORUSUN öyle ama tehlike olmassada olmuyor be kardeş onun zevki orda ben 70 civarı dikiyom 195 te iniyor hatta üçe atıp 230 lara çıkıyorum ama tehlikeli haklısın.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
selamlar latif abicim yaw arkadas arşiv olusturdun bu tek teker üzerine yakında sana da tekteker latif gibi bi lakap takabilirler:):):) haa yaw sadece tektekermi bir iki baska bişeler yap yaww nede olsa bu işi iyice çözdün:p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
kapalı alanda ve korumalı yaptığın sürece seni tebrik ederim ama trafikte:farao:
bide eldiven kullansan tam süper olacak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst