akburak tekteker osmaniye

Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Akrobat olsan meslegini çok güzel icra ediyorsun derdim ama gereksiz risk alıyorsun malesef.Annen baban bu videoyu izlese ne kadar üzülür ALLAH bilir.Ve emin ol ilerde oglun olursa sana benzemesinden korktugum için motosiklete binmesinide istemezsin :)
Çok güzel motosiklet kullanıosun hemşerim ama lütfen biraz daha dikkat...
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Vaayyy beee...Ne marifet ama...
Kameraya çekmedende olmuyor tabi bu işler sanırım.Havada en önemli şey tabiki...:farao:
Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst