- Katılım
- 27 Ağu 2005
- Mesajlar
- 1,069
Akrobat olsan meslegini çok güzel icra ediyorsun derdim ama gereksiz risk alıyorsun malesef.Annen baban bu videoyu izlese ne kadar üzülür ALLAH bilir.Ve emin ol ilerde oglun olursa sana benzemesinden korktugum için motosiklete binmesinide istemezsin 
Çok güzel motosiklet kullanıosun hemşerim ama lütfen biraz daha dikkat...
Çok güzel motosiklet kullanıosun hemşerim ama lütfen biraz daha dikkat...