Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Dakkada satayım seni bak şindi
akburak tekteker2 vidyosunda arkanda kamyonla teker yapacak kadar korkusuzsun baba..
Tam koruma 20ton kamyondan da koruyor heral
Trafiğe kapalı alan vardı da biz mi yapmadık
[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=5cqe0yDHUwk[/MEDIA]
nasıl trafik sorunu var yoo kapalı alan buldum sonunda taa iskenderuna gidiyorum arkadaşlarla beraber gidiyoruz osmaniye mt olarak http://www.youtube.com/watch?v=aJz5jNhWLm8
bunlarda diğer arkadaşlar iskenderun osmaniye karışık
abi gurbanınız olim yavaş.............bugün bi video daha izledim adam 130 civarında dikti önü,180 lerde hala devam ediyordu.heyecanı güzel ama düşmenizi düşünemiyorum.ALLAH korusun sizi:rendeer:
ALLAH KORUSUN öyle ama tehlike olmassada olmuyor be kardeş onun zevki orda ben 70 civarı dikiyom 195 te iniyor hatta üçe atıp 230 lara çıkıyorum ama tehlikeli haklısın.
selamlar latif abicim yaw arkadas arşiv olusturdun bu tek teker üzerine yakında sana da tekteker latif gibi bi lakap takabilirler haa yaw sadece tektekermi bir iki baska bişeler yap yaww nede olsa bu işi iyice çözdün