Akaryakıta büyük zam

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
600 cc motosiklet almıştım aldığıma pişman ettiler... Elbet ötelerde bir yerde verirsiniz bunu hesabını...:farao:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Yine ne oldu yaw ::150:: bunlar dalgamı geçiyor ::saskin::::crying::::lolabove

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:41 AM ----------

600 cc motosiklet almıştım aldığıma pişman ettiler... Elbet ötelerde bir yerde verirsiniz bunu hesabını...:farao:

Bu arada hayırlı olsun :cat: Nasıl bineceksen :pr:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
artık 600-1000 cc kullanıyom diye hava atanlara nası bi gözle bakılır az çok tahmin ediyorum.. ekonomik olmak lazım.. cup alalım..
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Adamlar dünyanın öbür ucunda ucuza benzin yakıyor
bizim burnumuzun dibinde petrol pahalı kullanıyoruz
Düpedüz saçmalık :pr:
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Bir Zamanlar Bir Kampanya Hatırlıyorum E-Mail lerle Dağıtılmıştı Belki Biz MT Olarak Bu Kampanyayı Sıkı Tutarsak Birşeyler Yapabiliriz Diye Düşünüyorum.
Hepimizin Benzine Ihtiyacı Var Benzin Alacağız.
Bu Bağlamda Iki Tane Marka Belirleyelim (mesela Petrol Ofisi ve Opet En Azından Verdigimiz Paraların Bi Kısmı Türkiyede Kalsın) Bu Iki Şirketten Akaryakıt Alalım.
ve Bunu Bir Şekilde Basın Yayın Organıyla Millete Duyuralım.
Diyelimki Biz MT Olarak Bu Vergi ve Zamları Protesto Icin Boyle Yapıyoruz.
Diger Petrol Sirketlerinin Alımı Azaldıgından Belki Bir Rekabet Ortamı Ile Fiyatları Lehimize Oynatabiliriz.
Ama Cok Ciddi Organizasyon Lazım. Birde Kafalarımızdaki BURASI TURKIYE Kavramını Kaldırmamız Lazım. Birileri Başımızda Bizi Yonetiyor Olabilir Ama Biz Birlik Olursak Bizim Fikirlerimiz Doğrultusunda Yonetmek Zorunda Kalırlar, Yada Yonetimden Cıkarılırlar

Beyler Bayanlar Bu Mesajı Noktasına Dokunmadan Tekrar Yayınlıyorum ve Sonuna Kadar Destekçisi Olmaya Hazırım
Sadece Işık Göremiyorum Bizler Bunu Yapacağız Başkasından Beklemeyelim Lütfen
Önemli Olan 50 cc / 1300 cc Değil Sonuç Olarak Kaç cc Kullanırsak Kullanalım Benzin Alacağız
Bence Önemli Olan Olayların Karşısındaki Kabullenici Duruşumuz Tepki Göstermeyişimiz
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
Bir Zamanlar Bir Kampanya Hatırlıyorum E-Mail lerle Dağıtılmıştı Belki Biz MT Olarak Bu Kampanyayı Sıkı Tutarsak Birşeyler Yapabiliriz Diye Düşünüyorum.
Hepimizin Benzine Ihtiyacı Var Benzin Alacağız.
Bu Bağlamda Iki Tane Marka Belirleyelim (mesela Petrol Ofisi ve Opet En Azından Verdigimiz Paraların Bi Kısmı Türkiyede Kalsın) Bu Iki Şirketten Akaryakıt Alalım.
ve Bunu Bir Şekilde Basın Yayın Organıyla Millete Duyuralım.
Diyelimki Biz MT Olarak Bu Vergi ve Zamları Protesto Icin Boyle Yapıyoruz.
Diger Petrol Sirketlerinin Alımı Azaldıgından Belki Bir Rekabet Ortamı Ile Fiyatları Lehimize Oynatabiliriz.
Ama Cok Ciddi Organizasyon Lazım. Birde Kafalarımızdaki BURASI TURKIYE Kavramını Kaldırmamız Lazım. Birileri Başımızda Bizi Yonetiyor Olabilir Ama Biz Birlik Olursak Bizim Fikirlerimiz Doğrultusunda Yonetmek Zorunda Kalırlar, Yada Yonetimden Cıkarılırlar

Beyler Bayanlar Bu Mesajı Noktasına Dokunmadan Tekrar Yayınlıyorum ve Sonuna Kadar Destekçisi Olmaya Hazırım
Sadece Işık Göremiyorum Bizler Bunu Yapacağız Başkasından Beklemeyelim Lütfen


dostum burdan toplasan kaç kişiyiz ki benzin isteasyonlar sırf bize hizmet etmiyor diyelim yaptım burda toplam 100.000 kişi olsak bence ne fark edicek ki
diye düşünüyorum
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bu firmaların tamamı türk mü bide bu var bu ülkede satılmadık firma kalmadıda
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
dostum burdan toplasan kaç kişiyiz ki benzin isteasyonlar sırf bize hizmet etmiyor diyelim yaptım burda toplam 100.000 kişi olsak bence ne fark edicek ki
diye düşünüyorum

Ilk Kaybetme Sebebimizidir.
Her Gun E-Mail lerimize Düşen (En Az 5 Tane) Maillleri Forward Etmeye Zaman Ayırabiliyoruz Ama Konu Biraraya Gelmek Tepki vermek Oldugunda Hepimizin Boşvermesidir.
Yapmayın Arkadaşlar Bugun 3 yarın 30 ertesi gun 100 kişi olsak yeter bir ay sonra ne olacağını siz hesaplayın
Saygılarımla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 PM ----------

Bu firmaların tamamı türk mü bide bu var bu ülkede satılmadık firma kalmadıda

En Azından Bir Kısmı Olsa Yeterli
Gidip Paramızın Tamamını British Petrol (BP) e vermekten Iyidir Diye O örnekleri Yazdım
Varsa Başkaca Arkadaşlarımızın Fikirleri Paylaşmak Icin Forumdayız
Saygılarımla
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
Ilk Kaybetme Sebebimizidir.
Her Gun E-Mail lerimize Düşen (En Az 5 Tane) Maillleri Forward Etmeye Zaman Ayırabiliyoruz Ama Konu Biraraya Gelmek Tepki vermek Oldugunda Hepimizin Boşvermesidir.
Yapmayın Arkadaşlar Bugun 3 yarın 30 ertesi gun 100 kişi olsak yeter bir ay sonra ne olacağını siz hesaplayın
Saygılarımla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:01 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 PM ----------



En Azından Bir Kısmı Olsa Yeterli
Gidip Paramızın Tamamını British Petrol (BP) e vermekten Iyidir Diye O örnekleri Yazdım
Varsa Başkaca Arkadaşlarımızın Fikirleri Paylaşmak Icin Forumdayız
Saygılarımla

ben tepki vermeyelim demedim sadece bizim yaptıgımız tepki ile başaramayız anlamında söyledim başka motosiklet forumdaki arkadaşların katılmasıyla bierşeyler yapabiliriz diye düşünüyorum

ama bir sorum var bu tepkiyi benzin istasyonlarına degilde bu zam mı yapan sevgili devletimize göstermemizdir
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
ben tepki vermeyelim demedim sadece bizim yaptıgımız tepki ile başaramayız anlamında söyledim başka motosiklet forumdaki arkadaşların katılmasıyla bierşeyler yapabiliriz diye düşünüyorum

ama bir sorum var bu tepkiyi benzin istasyonlarına degilde bu zam mı yapan sevgili devletimize göstermemizdir

O Na Da Varım :)
Saygılarımla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Facebook'ta epey bi grup var bu konuyla ilgili,Devletin kapısına dayanmadan olmayacak gibi,Bunuda yapacak kimsecikler yok ortalıkta.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
kafama tüküreyim dün bende fullemedim salak gibi sanki elime yapışcak:pr:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
hayırlı olsun korkut yeni motosikletin kazasız belasız günler dilicem ama bu zamlardan sonra pek cıkmıcaksın herhalde büyük motorlar :):queen:

Yine ne oldu yaw ::150:: bunlar dalgamı geçiyor ::saskin::::crying::::lolabove

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:41 AM ----------



Bu arada hayırlı olsun :cat: Nasıl bineceksen :pr:

Sağolun arkadaşlar...:rendeer:
Zaten Fazera hafta sonları biniyorum işe gelip gitmede scootere kullanıyorum.:cat:
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Facebook'ta epey bi grup var bu konuyla ilgili,Devletin kapısına dayanmadan olmayacak gibi,Bunuda yapacak kimsecikler yok ortalıkta.

Facebook Kullanmıyorum Eger Siz Yardımcı Olursanız Bu Konuda Çok Müteşekkir Olurum
Bakınız 1 Kişi Bugün 1 Kişidir Akşam Ailesiyle Arkadaşlarıyla Konustumu Yarın 3 Kişidir Yeterki Biz Işi Ciddi Ciddi Ele Alalım
Forumumuzda Medyadan Insanlar da Vardır Mutlaka Onlardan YArdım Alalım Radyolara Ilan / Reklam Verelim Gerekiyorsa
Daha Geniş Kitlelere Ulaşabilmek Icin
Saygılarımla
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Ya üzülmeyin depoyu fulleyemedik diye bitince zamlı fiyattan alacaksınız yine birde böyle düşünün ..En azından mutluluk oyunu oynayalım.Türkiyede malesef senelerdir mutluluk oyunu oynuyoruz.Böyle giderse oynamada devam edeceğiz.:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst