- Katılım
- 12 Ağu 2008
- Mesajlar
- 38
Valla şu kaplanlı çalışmadan bende istiyorum ona göre anlamam vallahi![]()
Kaplanlı olmaz o benim için yapıldı
Valla şu kaplanlı çalışmadan bende istiyorum ona göre anlamam vallahi![]()
Kaplan ile ilgili çalışma pek olmamış. Orantısız ve Gölgelendirmleer çok zayıf.Aciz ,yaşlı bir kediye benzer bir hali var..
hangi gölgeler cok zayıf dostum?sen hıc ömründe beyaz kaplan gördünmü:wiinkk:
ilk kaska bayıldım muhteşem olmuş elinize saglık
ilk airbrush çalışmalarını ben discovery channel da baştan yaratılan chooper lara uygulanırken gördüm. motora ayrı bir karakter anlam katıyodu.sende emek vermişsin arkadaşım iyi çalışmalar..
Arkadaşım beyaz kaplan görmeye Sibirya ya gitmeye gerenk yok.. Göz var Nizam var. Resimden anlayan biri ne demek istediğimi anladı zaten.Emeğine sonsuz saygım var ama şu Milletce eleştirilmeyi bir türlü hazmedemiyoruz nedense. Sana olumlu, eğitici bir eleştiri yaptım. Hemen neden saldırıyorsun anlamış değilim.Yaptığın Airbrush iyi .. ama mükkemmel değil ! Bu konuda seni hala eleştiriyorum. Beyaz kaplan O-L-M-A-M-I-Ş!! abicim...