Airbrush çalışmalar

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
432
hangi gölgeler cok zayıf dostum?sen hıc ömründe beyaz kaplan gördünmü:wiinkk:

Arkadaşım beyaz kaplan görmeye Sibirya ya gitmeye gerenk yok.. Göz var Nizam var. Resimden anlayan biri ne demek istediğimi anladı zaten.Emeğine sonsuz saygım var ama şu Milletce eleştirilmeyi bir türlü hazmedemiyoruz nedense. Sana olumlu, eğitici bir eleştiri yaptım. Hemen neden saldırıyorsun anlamış değilim.Yaptığın Airbrush iyi .. ama mükkemmel değil ! Bu konuda seni hala eleştiriyorum. Beyaz kaplan O-L-M-A-M-I-Ş!! abicim...
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
161
ilk airbrush çalışmalarını ben discovery channel da baştan yaratılan chooper lara uygulanırken gördüm. motora ayrı bir karakter anlam katıyodu.sende emek vermişsin arkadaşım iyi çalışmalar..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Arkadaşım beyaz kaplan görmeye Sibirya ya gitmeye gerenk yok.. Göz var Nizam var. Resimden anlayan biri ne demek istediğimi anladı zaten.Emeğine sonsuz saygım var ama şu Milletce eleştirilmeyi bir türlü hazmedemiyoruz nedense. Sana olumlu, eğitici bir eleştiri yaptım. Hemen neden saldırıyorsun anlamış değilim.Yaptığın Airbrush iyi .. ama mükkemmel değil ! Bu konuda seni hala eleştiriyorum. Beyaz kaplan O-L-M-A-M-I-Ş!! abicim...

provakasyo yapıyormussun gıbı bır hava sezınledım dostum seninde calısmalarını gormek isteriz.
Benimde motoruma airbrush yani yigit arkadasmız yaptı iste resmi

big_11294438_219700_oihm966.jpg
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
86
çalışmaya devam:)

URL=http://img2.imageshack.us/i/aknclar023.jpg/]
aknclar023.jpg
[/URL]

URL=http://img193.imageshack.us/i/aknclar053.jpg/]
aknclar053.jpg
[/URL]
 
Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
vallahi ben çok ciddi düşünüyorum ... msn adresinide şimdi ekledim .. bu kış zaten motor yatacak o arada gönlümce birşey yaptırayım ...... emeklerine sağlık!!
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
44
bir şey sormak isterim bu çalışmalar tamamen el ile mi yapılıyor yoksa şablon kullanılıyor mu ? saygılar
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
86
şablon kullanarak yapan sanatçılar da vardır,fakat ben tamemen elle yapıyorum.aradaki fark bilenler tarafından farkedilir zaten.
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
44
o zaman ::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis:: söylenecek başka bir şey yok
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
86
sağol,teşekkür ederim:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 ----------

arkadaşlar şöyle söyleyeyim,benım boyadığım bir kaskta,sadece pasta-cila işlemi 3-3buçuk saat sürmekte.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Ocak 2009
Mesajlar
44
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel olmuuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst