Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bunlar bana ait resimlerim..
Yaptığın kaplan haricindeki airbrush çalışmaların gayet başarılı ve güzel.Ama kaplan için aynı şey söyleyemiyeceğim.., free hand çalışıyorsun ..ama bence şablon kullanarak tekniğini geliştir derim. free hand le yapılan işler genelde çok hatalı olur...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:18 ----------
Bunlar bana ait resimlerim..
Yaptığın kaplan haricindeki airbrush çalışmaların gayet başarılı ve güzel.Ama kaplan için aynı şey söyleyemiyeceğim.., free hand çalışıyorsun ..ama bence şablon kullanarak tekniğini geliştir derim. free hand le yapılan işler genelde çok hatalı olur...
provakasyo yapıyormussun gıbı bır hava sezınledım dostum seninde calısmalarını gormek isteriz.
Benimde motoruma airbrush yani yigit arkadasmız yaptı iste resmi
provakasyo yapıyormussun gıbı bır hava sezınledım dostum seninde calısmalarını gormek isteriz.
Benimde motoruma airbrush yani yigit arkadasmız yaptı iste resmi