[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese,hayırlı günler kazasız sürüşler dilerim

korkutum gel misafirim ol senide gezdirelim

ulem bizim ekip bu kadarmı yaf nede bunun gerisi haluk,vfr,zafer mustafa abi turgay abi
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
günaydın herkese,hayırlı günler kazasız sürüşler dilerim

korkutum gel misafirim ol senide gezdirelim

ulem bizim ekip bu kadarmı yaf nede bunun gerisi haluk,vfr,zafer mustafa abi turgay abi

Eyvallah abi insanoğlu kuş misalidir bakmışsın birgün Adanaya gezmeye gelmişim.:rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Güncelleme

Geziye gelmek isteyenler
İstikamet : Tekir :p
Buluşma noktası : Mola tesisi
Kalkış günü: pazar (22.11.09)
Kalkış saati : 10:00

Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
-Emre ve TDM 900
-Endurocu01 ve yeni suzisi
-Barbudos ve arka lastiği çivi yüzünden yamanmış Transalp'i
-Tayfun ve ???
-Çelik gürsel ve eşi
-Yusuf Ziya Ve Oğlu(Ethemhan)
-Mustafa abi ve eşi
-Turgay abi ve ???

Artçı isteyen varsa Haluk hocam gelmek istiyor :cat:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
7
Günaydın Motorcu Arkadaşlar Herkese kazasız,mutlu ve huzurlu bir haftasonu geçirmesini dilerim..Unutmayalım ki iki teker insanın ruhunu taşır , dört teker ise bedenini :cat: Yani Motorsiklet kullanmak yürek ister..Herkese tşk ederim..
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
selam adana Mt, avatar yarışmasında beni haksız yere elediler. ama ben bütün gücümle musti81 arkadaşı destekliyorum. hatırım için herkes mustiye oy verebilir miiii... lütfeeennn :)

desteklerinizi bekliyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:34 ----------

Güncelleme

Geziye gelmek isteyenler
İstikamet : Tekir :p
Buluşma noktası : Mola tesisi
Kalkış günü: pazar (22.11.09)
Kalkış saati : 10:00

Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
-Emre ve TDM 900
-Endurocu01 ve yeni suzisi
-Barbudos ve arka lastiği çivi yüzünden yamanmış Transalp'i
-Tayfun ve ???
-Çelik gürsel ve eşi
-Yusuf Ziya Ve Oğlu(Ethemhan)
-Mustafa abi ve eşi
-Turgay abi ve ???

Artçı isteyen varsa Haluk hocam gelmek istiyor :cat:

tekire hep gitmek istemişimdir. adanadan sonra kaç km orası? uygunsa sabah 10 da mersin tarafı mı osmaniye tarafı mola 'mı?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tekire hep gitmek istemişimdir. adanadan sonra kaç km orası? uygunsa sabah 10 da mersin tarafı mı osmaniye tarafı mola 'mı?

kardeş tabiiki mersin tarafı mola.adana'dan sonra 90 km.tekir.biz genellikle,otobandan gidip,çamlıyayla çıkışından çıkıp,birazda viraj yaparız.zaten belki de gülek civarındaki kır lokantalarından birinde oturabiliriz.gelirsen bekleriz.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
kardeş tabiiki mersin tarafı mola.adana'dan sonra 90 km.tekir.biz genellikle,otobandan gidip,çamlıyayla çıkışından çıkıp,birazda viraj yaparız.zaten belki de gülek civarındaki kır lokantalarından birinde oturabiliriz.gelirsen bekleriz.

abicim, sabah siz hareket etmeden ararsam geliyorum demektir.
sabah ola hayrola...

tekeriniz düz bassın, özledim sizleri yahu :wiinkk:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydııın ADANA'NIN ikiteker sevdalılarıııı.pırıl pırıl,aydınlık,berrak,sürprizlere gebe bir gün var bugün.
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
217
ADANA MT BUGUN SAAT 16:00 - 17:00 SAATLERİ ARASI MERSİN ADANA OTOBANIN DA ADANAYA DOGRU GIDEN BIRAZI SÜPER SPORT BIRAZI ENDURO BIRAZI DA NAKED BIR MOTOR KAFILESE GECTI AMA KISIM KISIM GECTILER İÇİMDEN DEDIM BUNLAR KESIN ADANA MT DEN DIR DEDIM :mrgreen: BEN NE YAPIYORDUM PEKI OTOBAN KENARIN DA DIYE SORACAK OLURSANIZ BEN VE MOTORUM KADAR SEVDIĞIM OTOMATİK TÜFEĞİMLE TAVSAN AVINDA İDİM :) SAYGILAR
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
halitcix doğru tahmin etmişsin pazar gününü değerlendirdik,mersinden sencer de katıldı sağolsun

güzel bir gündü herkese teşekkür ediyorum,resimler konusunda çok aceleci davrandınız kızdım aahanda böylee:pr:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
sevgili doslarım bugünkü gezimiz bir harikaydı. katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. yine böyle güzel bir gezide beraber olmak dileğiyle, herkese iyi akşamlar.:rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
217
ADAMIN BİRİ DE GSR 600 DÜ SAĞDAN YAVAS YAVAS GİDİYORDU KİM Dİ Kİ O ACABA :silent: BİR TENE SARI YAMAHA GECTI BAYAGI HIZLI İDİ SESINDEN TAVSAN DA KACTI KARABATAK TA KAÇTI :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst