[Adana - MT]

Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HÜSEYİN abim avatar resmindeki motor muzaffer abinin motoru değilmi.görürse sana kızar ona göre

eveeeeett...muzaffer abinin motoru....benim motorum olmadığı için onunla çektirmek zorunda kaldım.....hem kendisi çekti resmi.....Bi sakıncası yok değilmi muzaffer abi....?????:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------

Bora abi çok geçmiş olsun...
Eski Samsung cu kardeşinmi yoksa ....????
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
niye beraber değilmiydik muzafferim ne bulaşığı gelmeyenler hoplasın kendini yerden yerer vursun,muzaffer abi bir dahaki çarşambaya da arap kızının hypo da beyazlatılmış kardeşinide getir
itiniz olsun isterseniz gözleride çekik isteyin yeterki.sizlerle herşey güzellllll:rendeer:
bencede kendileri oynamıştır:queen::queen::queen:
sen bizi kendi kedinle karıştırmaaaa:pr:
sağolasın kardeş.
bence de kendileri oynamıştır,nispet yapıyorlar.:wiinkk::bounce:
gelseydin şu gelde gör cafeye.gerçi senin bir sürü mazeretlerin vardı:salut:senin için uygun ortam değildi.:pale:bizim gibi gençler herzaman böyle pistlerdetizzz:bounce:
fazerr abimin nasıl oynadığını hepimiz gördük, gerisini siz düşünün::deliir::
ulennn sen git balıklarınla oyna emiii:pr:gelgör cafenin dili olsada sana söylese..sen ilk önce hanımından izin al:pr:
eveeeeett...muzaffer abinin motoru....benim motorum olmadığı için onunla çektirmek zorunda kaldım.....hem kendisi çekti resmi.....Bi sakıncası yok değilmi muzaffer abi....?????:silent:
sana tüm adananın motorrrlarııııı itin olsun:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------



O zaman pazar günü görim sizleri, nasılda kıvıracaksınız :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
desene adaşım bu hafta paralar senden.:bounce:eşşek değilsin yaaaa adaşının masraflarını da üslenirsin dimiiiii:p
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
22
Selamlar herkese ... Abilerim sizlerle tanışmak konuşmak isterdim ama!şu an motosikletim yok aldığım zaman ilk iş (kabul görürsem tabiki) gezilerinize katılmak olacak...adana'ya geleli fazla olmadı..Şu an tam adanaya yerleşmesemde 1 ay sonra temeli adanadayım,şu aralar adanayı tanımaya çalışıyorum :) Bir çoğunuzu forumdan tanıyorum zaten..herkese selamlar...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
O zaman pazar günü görim sizleri, nasılda kıvıracaksınız :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

tamda seni okurken radyoda dansöz havası çıktı:p

ulennn sen git balıklarınla oyna emiii:pr:gelgör cafenin dili olsada sana söylese..sen ilk önce hanımından izin al:pr:

abi benim iznim her zaman cebimdedir:bounce:, sağolsun her zaman der git gürselim doya doya gez eylen diye:queen: ama ne varki onsuz ben hiçbir geziden tat almam, hepinizede örnek olalım bu konuda:cherry: :queen:

Selamlar herkese ... Abilerim sizlerle tanışmak konuşmak isterdim ama!şu an motosikletim yok aldığım zaman ilk iş (kabul görürsem tabiki) gezilerinize katılmak olacak...adana'ya geleli fazla olmadı..Şu an tam adanaya yerleşmesemde 1 ay sonra temeli adanadayım,şu aralar adanayı tanımaya çalışıyorum :) Bir çoğunuzu forumdan tanıyorum zaten..herkese selamlar...

selam arkadaşım biraz kendinden bahsetsen bizde seni tanırdık:silent:

HİLTON da:queen::queen::queen::queen:

yörü lennn:p

bence de kendileri oynamıştır,nispet yapıyorlar.:wiinkk::bounce:

abi kıvırmanın ne nispeti olacak:p iş en iyi kıvırma yarışıysa adaşımın üstüne tanımam :queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın canlarım,herkese hayırlı işler hayırlı cumalar kazasız sürüşler dilerim,

korkutum,canerim sizlerede günaydın

ENDRCU hoşgeldin,burda bir tek ENDUROCU var oda benim taammı:p şaka şaka biraz kendinden bahsetseydin nerden geldin kimsin ne iş le uğraşırsın evlimisin yaş kaç ve iki adet fotoğraf ve nüfus cüzdanı fotokopisi yanında bulunsun:mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın millet :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:45 ----------

Selamlar herkese ... Abilerim sizlerle tanışmak konuşmak isterdim ama!şu an motosikletim yok aldığım zaman ilk iş (kabul görürsem tabiki) gezilerinize katılmak olacak...adana'ya geleli fazla olmadı..Şu an tam adanaya yerleşmesemde 1 ay sonra temeli adanadayım,şu aralar adanayı tanımaya çalışıyorum :) Bir çoğunuzu forumdan tanıyorum zaten..herkese selamlar...

Gel bakim, senide görelim ama kendinden biraz bahsetsen iyi olur :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:50 ----------

tamda seni okurken radyoda dansöz havası çıktı:p

Tesadüfe bak, sende hemen kalkıp (kıvırsaydın) oynasaydın :mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
günaydınlar herkesee :)
bora abi çok geçmiş olsun kardeşine :rendeer:
ENDRCU : sizde hoşgeldiniz
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
bu haftaki gezi güzegahımız şöyledir.......saat 10 mola tesisleri buluşma...mersin tömük tesisleri alabalık çifliği yemek(sencerin götürdüğü yer) ..narlıkuyu lokma tatlısı..kızkalaesi çay molası ve dönüş..gelmek isteyenler full koruma kıyafetleri ve motor bakımları yapılmış ve evraklarında eksiksiz olarak bulundurmasını arz ederim..evraklar ve kıyafetler tarafımdan kontrolleri yapılacaktır.okadar:cat:.gezi ile farklı görüşler sunabilirsiniz....ikinci plan mersin gözne sarnıç tesisleri.......
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bu haftaki gezi güzegahımız şöyledir.......saat 10 mola tesisleri buluşma...mersin tömük tesisleri alabalık çifliği yemek(sencerin götürdüğü yer) ..narlıkuyu lokma tatlısı..kızkalaesi çay molası ve dönüş..gelmek isteyenler full koruma kıyafetleri ve motor bakımları yapılmış ve evraklarında eksiksiz olarak bulundurmasını arz ederim..evraklar ve kıyafetler tarafımdan kontrolleri yapılacaktır.okadar:cat:.gezi ile farklı görüşler sunabilirsiniz....ikinci plan mersin gözne sarnıç tesisleri.......

bana ikiside uyar :cat::cat::cat: ama balık tercihimdir :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:00 ----------

teşekkürler ferdacığım.



güneşi gördün ya,duramıyorsun,kurtlandınız yine.:queen:

sanki sen durabiliyon :p
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
bana ikiside uyar :cat::cat::cat: ama balık tercihimdir :mrgreen:

adaşım agammmmmmmm:rendeer:benim cüzdanım yok sendekinden istifade ederim degilmiii:cherry:adaşım benim beeee kim tutar seniiiiii:pbitanaesin sennnn:deeee haydın oluşturun listeyide görekkkkkk......Adaşım şu TAYFUN denilen herif ırgat olmuş çağırsak gelirmiki..yok yaaaa ondan ne köy olur nede kasabaaaaa.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
herkese günaydın bu gün aranıza katıldım adım yusuf 17 yaşındayım kısmetse ocakda 18 :) öğrenciyim motorlara uzun zamandır 2-3 senedir bir tutkum var ve babamla zor görüşmelerden sonra 3 tane şart koştu ve motor almayı kabul etti 1.si kasksız kesinlikle sürmicem 2. çok dikkatli olacak 3.sü (kursumada yazılıyorum ehliyet için) abuk subuk hareketler yapmıcam bunlara karşı sözümü verdim bu kadar açıklama sanırım yeterli :) adana mt abilerim tecrübelerinize dayanarak yeni başlıyacağım ileride büyütmek istiyorum şuanda çok fazla para veremem motor istiyorum yaklaşık 1 yıl sonra değiştireceğim için bana uygun bir motor söylerseniz sevinirim herkese hayırlı günler ( bağzı motorcu abilerim 110 luk yarı otomatikle başla hem fazla para vemezsin hemde acemiliğin gider dediler düşüncelerinizi söylerseniz sevinirim)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst