- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
pazar ne var oyun havaları falanmı çalcek,
pazar bir yere gidiliyormu:silent:gidiliyorsa ben gelemiyecemde:salut:
Madem gelemiyecen, o zaman neden soriyon :silent:
pazar ne var oyun havaları falanmı çalcek,
pazar bir yere gidiliyormu:silent:gidiliyorsa ben gelemiyecemde:salut:
HÜSEYİN abim avatar resmindeki motor muzaffer abinin motoru değilmi.görürse sana kızar ona göre
Bora abi çok geçmiş olsun...
Eski Samsung cu kardeşinmi yoksa ....????
itiniz olsun isterseniz gözleride çekik isteyin yeterki.sizlerle herşey güzellllll:rendeer:niye beraber değilmiydik muzafferim ne bulaşığı gelmeyenler hoplasın kendini yerden yerer vursun,muzaffer abi bir dahaki çarşambaya da arap kızının hypo da beyazlatılmış kardeşinide getir
sen bizi kendi kedinle karıştırmaaaabencede kendileri oynamıştır:queen::queen::queen:
gelseydin şu gelde gör cafeye.gerçi senin bir sürü mazeretlerin vardı:salut:senin için uygun ortam değildi.sağolasın kardeş.
bence de kendileri oynamıştır,nispet yapıyorlar.:wiinkk::bounce:
ulennn sen git balıklarınla oyna emiiifazerr abimin nasıl oynadığını hepimiz gördük, gerisini siz düşünün::deliir::
eveeeeett...muzaffer abinin motoru....benim motorum olmadığı için onunla çektirmek zorunda kaldım.....hem kendisi çekti resmi.....Bi sakıncası yok değilmi muzaffer abi....?????:silent:
sana tüm adananın motorrrlarııııı itin olsun:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 ----------
desene adaşım bu hafta paralar senden.:bounce:eşşek değilsin yaaaa adaşının masraflarını da üslenirsin dimiiiiiO zaman pazar günü görim sizleri, nasılda kıvıracaksınız :mrgreen::mrgreen::mrgreen:![]()
HİLTON da:queen::queen::queen::queen:
O zaman pazar günü görim sizleri, nasılda kıvıracaksınız :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
ulennn sen git balıklarınla oyna emiiir:gelgör cafenin dili olsada sana söylese..sen ilk önce hanımından izin al
r:
Selamlar herkese ... Abilerim sizlerle tanışmak konuşmak isterdim ama!şu an motosikletim yok aldığım zaman ilk iş (kabul görürsem tabiki) gezilerinize katılmak olacak...adana'ya geleli fazla olmadı..Şu an tam adanaya yerleşmesemde 1 ay sonra temeli adanadayım,şu aralar adanayı tanımaya çalışıyorumBir çoğunuzu forumdan tanıyorum zaten..herkese selamlar...
HİLTON da:queen::queen::queen::queen:
bence de kendileri oynamıştır,nispet yapıyorlar.:wiinkk::bounce:
Selamlar herkese ... Abilerim sizlerle tanışmak konuşmak isterdim ama!şu an motosikletim yok aldığım zaman ilk iş (kabul görürsem tabiki) gezilerinize katılmak olacak...adana'ya geleli fazla olmadı..Şu an tam adanaya yerleşmesemde 1 ay sonra temeli adanadayım,şu aralar adanayı tanımaya çalışıyorumBir çoğunuzu forumdan tanıyorum zaten..herkese selamlar...
tamda seni okurken radyoda dansöz havası çıktı![]()
bora abi çok geçmiş olsun kardeşine :rendeer:
Arkadaşlar bu güzel havada pazar günü nereye gidilir :silent:
bu haftaki gezi güzegahımız şöyledir.......saat 10 mola tesisleri buluşma...mersin tömük tesisleri alabalık çifliği yemek(sencerin götürdüğü yer) ..narlıkuyu lokma tatlısı..kızkalaesi çay molası ve dönüş..gelmek isteyenler full koruma kıyafetleri ve motor bakımları yapılmış ve evraklarında eksiksiz olarak bulundurmasını arz ederim..evraklar ve kıyafetler tarafımdan kontrolleri yapılacaktır.okadar:cat:.gezi ile farklı görüşler sunabilirsiniz....ikinci plan mersin gözne sarnıç tesisleri.......
teşekkürler ferdacığım.
güneşi gördün ya,duramıyorsun,kurtlandınız yine.:queen:
bana ikiside uyar :cat::cat::cat: ama balık tercihimdir :mrgreen:
adaşım agammmmmmmm:rendeer:benim cüzdanım yok sendekinden istifade ederim degilmiii:cherry:adaşım benim beeee kim tutar seniiiiiibitanaesin sennnn:deeee haydın oluşturun listeyide görekkkkkk......Adaşım şu TAYFUN denilen herif ırgat olmuş çağırsak gelirmiki..yok yaaaa ondan ne köy olur nede kasabaaaaa.