[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın,herkese hayırlı işler bol kazançlar trafikte olanlara kazasız sürüşler dilerim,

boracım kardeşin nasıl oldu,inşallah en kısa zamanda düzelir,sağlığına kavuşur
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Günaydın Millet

Bora abi geçmiş olsun.
Günaydın abi:rendeer:
Günaydın arkadaşlar. Bora abi kardeşine geçmiş olsun,sana da kolay gelsin.
Günaydın:rendeer:
teşekkürler arkadaşlar.

hepinize günaydın,hayırlı işler.:)




teşekkürler kardeş.
Günaydın Bora abi geçmiş olsun:rendeer:
gunaydın adana mt

bora abı gecmıs olsun
Günaydın:rendeer:
günaydın,herkese hayırlı işler bol kazançlar trafikte olanlara kazasız sürüşler dilerim,

boracım kardeşin nasıl oldu,inşallah en kısa zamanda düzelir,sağlığına kavuşur

Abi Günaydın:rendeer:
Günaydın Adana Mt .:rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
adaşım bakıyorum akşamki eylenceden çok zevk aldın:ptabi gecemizde ARAP KIZI gelince ağzının suyu aktı.birdaha yanmış kek istermisin hıııııııııı ulen yoksam tanı damağındamı kaldı:cherry:gelmeyenler dediğin gibi çok pişmanlardır.:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
adaşım bakıyorum akşamki eylenceden çok zevk aldın:ptabi gecemizde ARAP KIZI gelince ağzının suyu aktı.birdaha yanmış kek istermisin hıııııııııı ulen yoksam tanı damağındamı kaldı:cherry:gelmeyenler dediğin gibi çok pişmanlardır.:queen:

Gelmeyenler tavuk yesin, bulaşık yıkasın :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
niye beraber değilmiydik muzafferim ne bulaşığı gelmeyenler hoplasın kendini yerden yerer vursun,muzaffer abi bir dahaki çarşambaya da arap kızının hypo da beyazlatılmış kardeşinide getir
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
bora abi geçmiş olsun, Allah iyilik versin.
arkadaşlar akşam dansözmü oynattınız yoksa:silent:
kendinizmi dansöz niyetine oynadınız:queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pazar ne var oyun havaları falanmı çalcek,

pazar bir yere gidiliyormu:silent:gidiliyorsa ben gelemiyecemde:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst