bora abı gecmıs olsun
boracım kardeşin nasıl oldu,inşallah en kısa zamanda düzelir,sağlığına kavuşur
Günaydın abi:rendeer:Günaydın Millet
Bora abi geçmiş olsun.
Günaydın:rendeer:Günaydın arkadaşlar. Bora abi kardeşine geçmiş olsun,sana da kolay gelsin.
Günaydın Bora abi geçmiş olsun:rendeer:teşekkürler arkadaşlar.
hepinize günaydın,hayırlı işler.
teşekkürler kardeş.
Günaydın:rendeer:gunaydın adana mt
bora abı gecmıs olsun
günaydın,herkese hayırlı işler bol kazançlar trafikte olanlara kazasız sürüşler dilerim,
boracım kardeşin nasıl oldu,inşallah en kısa zamanda düzelir,sağlığına kavuşur
Bora abi geçmiş olsun:rendeer:
teşekkürler korkut kardeş.
ne yaptınız arkadaşlar,akşam toplantı oldu mu ?
GÜNAYDIN CÜMLETTEN :rendeer:
Boracım akşam çok eğlendik, seninde aramızda olmanı çok isterdik :cat:
HİLTON da:queen::queen::queen::queen:
heee eylencenin dibine vurduk yaw gelmeyenler cok şey kaçırdı :cherry:
adaşım bakıyorum akşamki eylenceden çok zevk aldıntabi gecemizde ARAP KIZI gelince ağzının suyu aktı.birdaha yanmış kek istermisin hıııııııııı ulen yoksam tanı damağındamı kaldı:cherry:gelmeyenler dediğin gibi çok pişmanlardır.:queen:
bora abi geçmiş olsun, Allah iyilik versin.
arkadaşlar akşam dansözmü oynattınız yoksa:silent:
kendinizmi dansöz niyetine oynadınız:queen:
bora abi geçmiş olsun, Allah iyilik versin.
arkadaşlar akşam dansözmü oynattınız yoksa:silent:
kendinizmi dansöz niyetine oynadınız:queen: