[Adana - MT]

Katılım
14 Eki 2009
Mesajlar
66
Dikkat ettinizmi bilmem ama özellikle Adana MT de genel kan grubumuz 0RH+ (%90) diğer rh+ (%8) rh- (%2) gibi. Aceba RH faktörümü tetikliyor motosiklet aşkımızı.......... ?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
sağolun arkadaşlar,teşekkürler.


hava muhalefeti nedeniyle,sanırım bu akşam toplantı olmayacak.ama acil olarak,kış için kapalı bir mekan bulmak lazım.timur abi,bizimle ilgili,bir yerle konuştuğunu söylüyordu (ademin ilerisinde,şu balıkçıların oralarda bir yerlerde)ama kendisi bilgi versin,bende tam bilmiyorum.

Timur abide, adaşım muzaffer gibi adres tarifi yapacaksan yandık :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhabalar millet,herkes kendi bardağını yıkayacak sa bana gelin bundan daha sıcak bir teklif varmı,klimalı tv salonu var oyun odası var daha ne diyeyim

ona göre cevap yazın da bilelim gelecekleri gelmeyecekleri
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Dikkat ettinizmi bilmem ama özellikle Adana MT de genel kan grubumuz 0RH+ (%90) diğer rh+ (%8) rh- (%2) gibi. Aceba RH faktörümü tetikliyor motosiklet aşkımızı.......... ?

Kan çekiyor demek...Bende 0RH+...isteyen varsa vereyim, fazla da :queen:

teşekkürler gökhancığım.hele bir maaşımızı alalım da...:p

Abi uyma sen bu çocuklara, güle güle harca maaşı :wiinkk:

merhabalar millet,herkes kendi bardağını yıkayacak sa bana gelin bundan daha sıcak bir teklif varmı,klimalı tv salonu var oyun odası var daha ne diyeyim

ona göre cevap yazın da bilelim gelecekleri gelmeyecekleri

Ben balığa davetliyim, "üstelik tabakları yıkarsın" da demediler :queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çenkisim,benim kardeşim az önce ameliyat oldu,akşam,sabaha kadar ben yanında kalacağım için ben bu akşam yokum.yine de teşekkürler bizlere evini açtığın için.:cat:

Abi uyma sen bu çocuklara, güle güle harca maaşı :wiinkk::

eyvallah sağolasın zaferciğim.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun boracım allah sana sabır versin,

zaferim benide götür balık yemeğe tabakları ben yıkarım:p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
çenkisim,benim kardeşim az önce ameliyat oldu,akşam,sabaha kadar ben yanında kalacağım için ben bu akşam yokum.yine de teşekkürler bizlere evini açtığın için.:cat:



eyvallah sağolasın zaferciğim.

Bora kardeş geçmiş olsun:rendeer:, yapılacak bir şey olursa telefon etmen yeterli. Biliyorsun :cat:

Haa unutmadan sorim maaşı ne zaman alıyon, kendimi ona göre ayarlıyacam :bounce: :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
bora abi yeni işin hayırlı uğurlu olsun.:rendeer:

abi kardeşine büyük geçmiş olsun. allah acil şifa versin. yapacağımız birşey olursa araman yeterli.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bora abi yeni işin hayırlı uğurlu olsun.:rendeer:

abi kardeşine büyük geçmiş olsun. allah acil şifa versin. yapacağımız birşey olursa araman yeterli.

Günaydın arkadaşlar. Bora abi kardeşine geçmiş olsun,sana da kolay gelsin.

teşekkürler arkadaşlar.

hepinize günaydın,hayırlı işler.:)


Günaydın Millet

Bora abi geçmiş olsun.

teşekkürler kardeş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst