sağolun arkadaşlar,teşekkürler.
hava muhalefeti nedeniyle,sanırım bu akşam toplantı olmayacak.ama acil olarak,kış için kapalı bir mekan bulmak lazım.timur abi,bizimle ilgili,bir yerle konuştuğunu söylüyordu (ademin ilerisinde,şu balıkçıların oralarda bir yerlerde)ama kendisi bilgi versin,bende tam bilmiyorum.
Bora hocam işin hayırlı uğurlu olsun... Olsun da...)) Nasıl hayırlayacaz?
Bora hocam işin hayırlı uğurlu olsun... Olsun da...)) Nasıl hayırlayacaz?
Dikkat ettinizmi bilmem ama özellikle Adana MT de genel kan grubumuz 0RH+ (%90) diğer rh+ (%8) rh- (%2) gibi. Aceba RH faktörümü tetikliyor motosiklet aşkımızı.......... ?
teşekkürler gökhancığım.hele bir maaşımızı alalım da...![]()
merhabalar millet,herkes kendi bardağını yıkayacak sa bana gelin bundan daha sıcak bir teklif varmı,klimalı tv salonu var oyun odası var daha ne diyeyim
ona göre cevap yazın da bilelim gelecekleri gelmeyecekleri
Abi uyma sen bu çocuklara, güle güle harca maaşı :wiinkk::
geçmiş olsun boracım allah sana sabır versin
çenkisim,benim kardeşim az önce ameliyat oldu,akşam,sabaha kadar ben yanında kalacağım için ben bu akşam yokum.yine de teşekkürler bizlere evini açtığın için.:cat:
eyvallah sağolasın zaferciğim.
Bora abi yeni işin hayırlı olsun,kardeşinede geçmiş olsun acil şifalar dilerim...
Bora kardeş geçmiş olsun:rendeer:, yapılacak bir şey olursa telefon etmen yeterli. Biliyorsun :cat:
Haa unutmadan sorim maaşı ne zaman alıyon, kendimi ona göre ayarlıyacam :bounce: :mrgreen:
bu akşam toplantı varmı varsa nerde??????????????????
bora abi yeni işin hayırlı uğurlu olsun.:rendeer:
abi kardeşine büyük geçmiş olsun. allah acil şifa versin. yapacağımız birşey olursa araman yeterli.
Günaydın arkadaşlar. Bora abi kardeşine geçmiş olsun,sana da kolay gelsin.
Günaydın Millet
Bora abi geçmiş olsun.