[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese günaydın,hayırlı işler bol kazançlar kazasız keyifli sürüşler dilerim,

boracım şiir çok absürt olmuş fıkraların daha güzeldi

tekin abi sana yaşlı diyenin anahtarını alırım,

hayaletim sen yaşıyormusun ara sıra girip ce diyorsun

nan iso sen nerelerdesin,elinin altında internet var ara sıra bişeyler yaz da kopma
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
63
:rendeer:günaydın arkadaşlar :rendeer: bora abicim yeni işin hayırlı olsun :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu akşam toplantı varmı varsa nerde??????????????????
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
toplantı var tabin hüsmen agam,herkes gelirken şemsiye çadır ne varsa ademin oraya getiriyor orda paylaşırıs malları
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bora abi unutmadan:cyclopsan yeni işin hayırlı olsun:cat:

Bora Abi, yeni işin hayırlı-uğurlu olsun, yürekten sevindim.

bora abicim yeni işin hayırlı olsun :rendeer: :rendeer: :rendeer:

burdan kendisine hayırlı olsun diyorum...
Boracım işe başlamışsın e hadi hayırlı olsun.

bora abi yeni işin hayırlı olsun allah utandırmasın..

,Bora abi hayırlı olsun.

Allah hayırlı uğurlu etsin abi...Çok sevimdim...Bi ara uğrar hayırlarız inşallah...Tabi musaitse ortam....


günaydın arkadaşlar.işimle ilgili iyi dileklerde bulunan dostlarıma teşekkür ediyorum.:rendeer:hayırlısı olsun başladık bakalım.:pale:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Evet arkadaşlar akşam için toplantı yapacağımız yerin adresini veriyorum.........Debi derya CADDDESİ...Kırkbirkaşık mahallesi.Arada bul ebeni aprtmanı altı.girde gör cafe. saat 8 de buluşma...........sevgili canlarım hesaplr tarafımdan ödenmiş olup.cüzdan getirmemenizi rica edim. motosikletleriniz için kapalı park yeri vardır.bilginize ayrıca kapalı yüzme havuzuda vardır.arzu edenler parmak arası terliği,havlu,şort getirmeleri tavsiye olunurr:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Evet arkadaşlar akşam için toplantı yapacağımız yerin adresini veriyorum.........Debi derya CADDDESİ...Kırkbirkaşık mahallesi.Arada bul ebeni aprtmanı altı.girde gör cafe. saat 8 de buluşma...........sevgili canlarım hesaplr tarafımdan ödenmiş olup.cüzdan getirmemenizi rica edim. motosikletleriniz için kapalı park yeri vardır.bilginize ayrıca kapalı yüzme havuzuda vardır.arzu edenler parmak arası terliği,havlu,şort getirmeleri tavsiye olunurr:queen:

Günaydın Dostlarım...:rendeer:

Adaşım bu dediğin yeri tam çıkaramadım, mümkünse harita üzerinden işaretleyip sitede yayınlayabilirmisin :silent:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Akşamki buluşmaya ben gelemiyecem, evde misafir olacak :p Zaten adreside tam anlamış değilim :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bora abi yeni işin hayırlı olsun

bora abi yeni işin hayırlı olsun

sağolun arkadaşlar,teşekkürler.


hava muhalefeti nedeniyle,sanırım bu akşam toplantı olmayacak.ama acil olarak,kış için kapalı bir mekan bulmak lazım.timur abi,bizimle ilgili,bir yerle konuştuğunu söylüyordu (ademin ilerisinde,şu balıkçıların oralarda bir yerlerde)ama kendisi bilgi versin,bende tam bilmiyorum.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst