- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
selam arkadaşlar.bora abi unutmadan:cyclopsan yeni işin hayırlı olsun:cat:
:farao: bu biraz fazla olmuş. bu bölümü okuyan bayanlarda var
bora abi unutmadan:cyclopsan yeni işin hayırlı olsun:cat:
Bora Abi, yeni işin hayırlı-uğurlu olsun, yürekten sevindim.
bora abicim yeni işin hayırlı olsun :rendeer: :rendeer: :rendeer:
burdan kendisine hayırlı olsun diyorum...
Boracım işe başlamışsın e hadi hayırlı olsun.
bora abi yeni işin hayırlı olsun allah utandırmasın..
,Bora abi hayırlı olsun.
Allah hayırlı uğurlu etsin abi...Çok sevimdim...Bi ara uğrar hayırlarız inşallah...Tabi musaitse ortam....
günaydın arkadaşlar.işimle ilgili iyi dileklerde bulunan dostlarıma teşekkür ediyorum.:rendeer:hayırlısı olsun başladık bakalım.ale:
günaydınlar adana mt.
evet bora abi yeni işin hayırlı olsun
Evet arkadaşlar akşam için toplantı yapacağımız yerin adresini veriyorum.........Debi derya CADDDESİ...Kırkbirkaşık mahallesi.Arada bul ebeni aprtmanı altı.girde gör cafe. saat 8 de buluşma...........sevgili canlarım hesaplr tarafımdan ödenmiş olup.cüzdan getirmemenizi rica edim. motosikletleriniz için kapalı park yeri vardır.bilginize ayrıca kapalı yüzme havuzuda vardır.arzu edenler parmak arası terliği,havlu,şort getirmeleri tavsiye olunurr:queen:
Günaydın Dostlarım...:rendeer:
Adaşım bu dediğin yeri tam çıkaramadım, mümkünse harita üzerinden işaretleyip sitede yayınlayabilirmisin :silent:
bora abi yeni işin hayırlı olsun
bora abi yeni işin hayırlı olsun