- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
malumunuz işten dolayı gapadıyom akşam göreşeriz,
bu arada malumunuz kış geldiiiiiiiiiii,çarşambaları nerde toplaşıp koklaşcez hade bakalım
her türlü fikir değerlendirilir,süzülür elenir topluca sonuca varılır,
aslında aklıma bir fikir geliyor ama biraz külfetli birde konuşmak gerekiyor
bence kışın herkes birbirini özlesin
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:00 ----------
ulennnnnn fistanla gezerken bile bn onlara müzik dersim bile veriyordum:bounce:istersen birgün gel görsel olarak sana cd lerimi izletim.hıııı sen niye cd ye çektin kendini dersen salakkk...ben yaşlanınca senin gibi arkadaşlarıma:cherry: heyttt gençliğimde nasılmışım hıı görüyonuzmu diye film izletecem yaaa.sonra sana dönüp sen neyaptın dediğimde bana izlettireceğin film gösteremicen.sonra bende sana LAFLAN peynir ekmek gemisi yürümüyon deycemm.yaaa siboppp...huheeeeeheeee
cengizzzzzzzz.her söze verilecek cevabım var onamgöreeeeee:bounce:
Benim zamanımda CD, VİDEO, FOTORAF makinesi yoktu onun için çekemedim