[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
malumunuz işten dolayı gapadıyom akşam göreşeriz,

bu arada malumunuz kış geldiiiiiiiiiii,çarşambaları nerde toplaşıp koklaşcez hade bakalım
her türlü fikir değerlendirilir,süzülür elenir topluca sonuca varılır,

aslında aklıma bir fikir geliyor ama biraz külfetli birde konuşmak gerekiyor

bence kışın herkes birbirini özlesin :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:00 ----------

ulennnnnn fistanla gezerken bile bn onlara müzik dersim bile veriyordum:bounce:istersen birgün gel görsel olarak sana cd lerimi izletim.hıııı sen niye cd ye çektin kendini dersen salakkk...ben yaşlanınca senin gibi arkadaşlarıma:cherry: heyttt gençliğimde nasılmışım hıı görüyonuzmu diye film izletecem yaaa.sonra sana dönüp sen neyaptın dediğimde bana izlettireceğin film gösteremicen.sonra bende sana LAFLAN peynir ekmek gemisi yürümüyon deycemm.yaaa siboppp...huheeeeeheeee


cengizzzzzzzz.her söze verilecek cevabım var onamgöreeeeee:bounce:

Benim zamanımda CD, VİDEO, FOTORAF makinesi yoktu onun için çekemedim :p ama gel sana pul kolleksiyonumu gösterim :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
bence kışın herkes birbirini özlesin :p
ben buna dayanamam adaşım seni görmez ve duymassam işim ras gitmezzzzzz:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:00 ----------



Benim zamanımda CD, VİDEO, FOTORAF makinesi yoktu onun için çekemedim :p ama gel sana pul kolleksiyonumu gösterim :mrgreen:
ulen gene damarıma basıyon haaaaaa.sen hiç eski resimleri ve video kayıtlarını cd çektirmedinmi hıııı:pr:bendeki pul kolleksiyonu seninkini döver istersen gel ben sana gösterim sonra sen bana göster.nedersin birde sana şu arap kızını tanıştırim onada göster şu pulll kolleksiyonunu nedersin canimmmmmm.gününü sen belirle....:bounce:eek:lmassa evden izin al çarşamba günü toplantı diye benim belirlediğim yere gidelim(yalnız gel) hem çay içelim,sohpet edelim.sonram çarşambayı sel aldı şarkısını söyleyelim ..:cherry:nedersin adaşım hııııııııı.duymadımmmmmm
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ulen gene damarıma basıyon haaaaaa.sen hiç eski resimleri ve video kayıtlarını cd çektirmedinmi hıııı:pr:bendeki pul kolleksiyonu seninkini döver istersen gel ben sana gösterim sonra sen bana göster.nedersin birde sana şu arap kızını tanıştırim onada göster şu pulll kolleksiyonunu nedersin canimmmmmm.gününü sen belirle....:bounce:eek:lmassa evden izin al çarşamba günü toplantı diye benim belirlediğim yere gidelim(yalnız gel) hem çay içelim,sohpet edelim.sonram çarşambayı sel aldı şarkısını söyleyelim ..:cherry:nedersin adaşım hııııııııı.duymadımmmmmm

zamba da yapacağızmı...:silent: :mrgreen:
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
:)))) İki Muzaffer fena kapışmışsınız... Kim döver? Kimin pul koleksiyonu daha zengin? Tayfun'a katılıyorum... Ortalık şenlenmiş... Bora hocam senin pul koleksiyonun ne alemde? :)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
zamba da yapacağızmı...:silent: :mrgreen:
adaşıma bak beeeeeee.hemide jazzzzzzz müziği ile....:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:40 ----------

:)))) ... Bora hocam senin pul koleksiyonun ne alemde? :)
malisef DOKTORUMMMMMMMMMMMMMMM bora pul kollesiyonunu kaybetmiş bir türlü bulamıyor:queen::queen:zaten bulsada neyapcekkkiii.ekonomik kırizden dolayı pulu parada etmez onun şimdikk:cherry:eğer bir hekim olarak ona yardımcı olursan gereken desteği bizler gösteririz dimi arkadaşlar.:salut:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
:)))) İki Muzaffer fena kapışmışsınız... Kim döver? Kimin pul koleksiyonu daha zengin? Tayfun'a katılıyorum... Ortalık şenlenmiş... Bora hocam senin pul koleksiyonun ne alemde? :)

Bora hocam seni duyamaz aldığım bir istihbarata göre işe girmiş, burdan kendisine hayırlı olsun diyorum...
Ancak pul koleksiyona gelince, bu durumda tıp çaresiz kalmış derim :p :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Bora hocam seni duyamaz aldığım bir istihbarata göre işe girmiş, burdan kendisine hayırlı olsun diyorum...
Ancak pul koleksiyona gelince, bu durumda tıp çaresiz kalmış derim :p :mrgreen:

adaşım gene herzamanki gibi yanlış algılıyorsun.nedemek bu şimdi:queen::queen:tıpa çare bitmezzzz:bounce:ben onu bu işin uzmanlarında gerekeni yapyırırımmmmm:salut:hemide estetik bilem yaptırırım.ben boramın herzaman arkasındayımmmmm.bunu unutmayın::pulp::::pulp::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::surprise::surprise::pala::::pala::::friends:::friends:resimlere bakın fakat iyi bakınki size fikir versin:queen:::sos::::sos::
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
adaşım gene herzamanki gibi yanlış algılıyorsun.nedemek bu şimdi:queen::queen:tıpa çare bitmezzzz:bounce:ben onu bu işin uzmanlarında gerekeni yapyırırımmmmm:salut:hemide estetik bilem yaptırırım.ben boramın herzaman arkasındayımmmmm.bunu unutmayın::pulp::::pulp::::hakem1::::hakem1::::hakem1::::surprise::surprise::pala::::pala::::friends:::friends:resimlere bakın fakat iyi bakınki size fikir versin:queen:::sos::::sos::

"Boranın arkasındayım" derken, başkanım :silent:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
hala pul koleksiyonu devam ediyormu biz direk mevzuya giriyoz şimdiye kadar hiç soran olmadı :)
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
ooo haluk beyler teşrif etmiş hayırlı akşamlar abi nerdesin görüşemiyoruz
eskiden mustafa abilerin gürselin oraya falan gelirdin görüşürdük şimdi hiç gelmiyormusun denkmi gelmiyoruz bilmemki....

30-45 dakka önce falan mustafa abilerin ordaydım mustafa abi aradı ama tlf cevap vermedin
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ooo haluk beyler teşrif etmiş hayırlı akşamlar abi nerdesin görüşemiyoruz
eskiden mustafa abilerin gürselin oraya falan gelirdin görüşürdük şimdi hiç gelmiyormusun denkmi gelmiyoruz bilmemki....

30-45 dakka önce falan mustafa abilerin ordaydım mustafa abi aradı ama tlf cevap vermedin

vay be hız diye ben buna derim....:cat:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Abi allah canımı alsın sen bi numarasın...senden korkulur valla.....bi boş zamanında bana ders verirsen memnun olurum...senin deneyim ve tecrübelerinden bir kardeşin olarak faydalanmak isterim....bu alemde seni tek geçerim.....bu arada cukulata renkli ablaların özel bi durumu var biliyon değilmi...?????....eğer bilmiyorsanhatırlat bi gün sana haddim olmayarak , affına sığınarak anlatayım....seni saygıyla selamlıyorum .....:cat::cat::cat:

neymiş o ciğerim bizede söylede bilelim biliyorsak tekrar edelim. bilmiyorsak öğrenelim, bir istişare edelim


Muzaffer abi banada bundan alsana bi tane......al abi yaw hadi banada al.....bi tane bundan istiyom bi tanede bunun kaymaklısından.....hadi abi yaw....

ne aç gözlü adamsın ule. senin varya olum. bırak da olmayanlara yardım etsin adamcağız.

Ben o esmerle WC ye gitmem :queen:

abi zaten ne işin var wc de okadar gidecek yer varken...:queen:


"Boranın arkasındayım" derken, başkanım :silent:

sitesakinlerinin bazı hormonlarında beli bir artış kaydediyorum. tatlıya çok dayandık sanırım.

ooo haluk beyler teşrif etmiş hayırlı akşamlar abi nerdesin görüşemiyoruz
eskiden mustafa abilerin gürselin oraya falan gelirdin görüşürdük şimdi hiç gelmiyormusun denkmi gelmiyoruz bilmemki....

30-45 dakka önce falan mustafa abilerin ordaydım mustafa abi aradı ama tlf cevap vermedin

evet sonrdan farkettim ya tayfuncum sonra aradım ama kendisini. havalar kötü ya o sebepten okuldan direk eve gidiyom.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
iyi akşamlar arkadaşlar.:rendeer:

ooo eskisi gibi site şenlenmiş maşşallah. allah neşenizi bol etsin sevgili arkadaşlarım.:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe iyi akşamlar,öğlen bıraktığım gibi devam ediyor,geyik iyi sarmış ortalığı ne arap kızıymış beaaa,

ula çenkiz alttan alttan okuyup yorum mu yapcen
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bu sabah Barış mahallesinde gazete dağıtıcısı 16 yaşında bir kardeşimiz, motoruyla bir bisikletliye çarpıp düşmüş ve arkadan gelen belediye otobüsünün tekerinin altında ezilerek can vermiş. Allah rahmet eylesin.

allah rahmet eylesin,yakınlarına sabır versin.:pale:

nedemek istiyorsun yoksam bora bisikletmi alıp satıyor.bora neiştir hayırdır.o beğenmediğin kadın varyaaaaa süper,süperrrrr.sen onu bide karanlıkta görsengecelerimim parlayan güneşine laf söyleme birdaha

yok kardeş,ne bisikleti.o kadın karanlıkta hiç görünmez ki.:queen:ne gecesi yav,ancak gündüz görünebilir.:queen:

ben uzunyıllar afrikada yaşadığım için bilirim.ben jaz musikisinde yıllarca çalışmış ve deneyimli bir eğitmenim kardeş :bounce:

seeeen uzuuun yıllar afrikada yaşadın haa,ayrıca da jaz musikisindeeğitmen,vay vay vay...:queen::queen:

Bora hocam senin pul koleksiyonun ne alemde? :)

kardeş benim pul kolleksiyonum çok eskidi,unumu eleyip eleğimi duvara astım artık.:queen:bu konuyla ilgili yarın sabah yazacağım fıkrayı okumadan güne başlamayın.


malisef DOKTORUMMMMMMMMMMMMMMM bora pul kollesiyonunu kaybetmiş bir türlü bulamıyor:queen::queen:zaten bulsada neyapcekkkiii.ekonomik kırizden dolayı pulu parada etmez onun şimdikk:cherry:eğer bir hekim olarak ona yardımcı olursan gereken desteği bizler gösteririz dimi arkadaşlar.:salut:

sen öyle san.:wiinkk:

Bora hocam seni duyamaz aldığım bir istihbarata göre işe girmiş, burdan kendisine hayırlı olsun diyorum...
Ancak pul koleksiyona gelince, bu durumda tıp çaresiz kalmış derim :p :mrgreen:

yeni işim için iyi dileklerine teşekkürler kardeş,sağolasın.pul kolleksiyonum konusunda iseallaha şükür henüz tıbba baş vuracak birşey yok.:wiinkk::queen:

bu arada,real'i az geçince DÖRTLER (PEUGEOT) PLAZADA,yine eski işim olan,ARAÇLARDA DETAYLI İÇ TEMİZLİK/BOYA KORUMA işiyle uğraşıyorum.bilgilerinize.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe iyi akşamlar,öğlen bıraktığım gibi devam ediyor,geyik iyi sarmış ortalığı ne arap kızıymış beaaa,

ula çenkiz alttan alttan okuyup yorum mu yapcen

boracım hep senmi güldürcen ahanda bitanede benden
Kırık Anten
Kaynana geline devamli söylenirmis babanin evinden ne getirdin diye.
Gelin sonunda dayanamamis "daha ne getireyim" demis gögüslerini göstermis
"kristal avize" demis göbegini göstermis "6 metrekare bünyan hali" demis
poposunu gösterip "renkli televizyon" demis sonra kaynanaya sormus :
"Oglun ne getirdi kirik bi anten, o da oynamazsan göstermez."
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
boracım hep senmi güldürcen ahanda bitanede benden
Kırık Anten
Kaynana geline devamli söylenirmis babanin evinden ne getirdin diye.
Gelin sonunda dayanamamis "daha ne getireyim" demis gögüslerini göstermis
"kristal avize" demis göbegini göstermis "6 metrekare bünyan hali" demis
poposunu gösterip "renkli televizyon" demis sonra kaynanaya sormus :
"Oglun ne getirdi kirik bi anten, o da oynamazsan göstermez."

:queen::queen::queen:

yarın sabah yazacağım şiiri muhakkak okuyup,öyle işe başlayın.:queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Boracım işe başlamışsın e hadi hayırlı olsun

Camcı
Adamin biri birgün evine geliyor ve karisini yatakta çirilçiplak buluyor.
Karisina :
- Kadin bu ne hal?.. diye soruyor.
Kadin tuhaf tuhaf bakinca, etrafi aramaya basliyor ve gardropta çirilçiplak bir
adam buluyor. Adama :
- Sen dekimsin diye sorunca, adam :
- Abi ben camciyim, diyor...
Koca :
- Ne camcisi ulan?..
Adam :
-Ne yani abi simdi bir harf için tartisacak miyiz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst