[Adana - MT]

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
A.ş.b.c ...........

Hala öğrenemedin şu işi ciğerim :queen:

tam günaydın diyecektim ki baktım çok geç olmuş bende iyi akşamlar dilyim bari. hani resimler?

iyi akşamlar genç arkadaşlarım.gezi resimleri zaferin foto makinesinde, zafer atacaktı uyudu herhalde:mrgreen:

Buraya gezi konusu açacak kadar motorlu foto yok. Yediğimizi içtiğimizi de eklemeyelim derim. Ne dersiniz :silent:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
Arkadaşlar selam,

Ben Emre, Temmuz başında Istanbul'dan Adana'ya dönüş yaptım. 98 yılından beri İstanbulda yaşadım, son bikaç senedir de motora biniyorum.

Eğer buluşmalarınız falan oluyorsa katılmak, tanışmak isterim.

aramıza hoş geldin arkadaşım. en yakın zamanda tanışmak dileğiyle. :rendeer:

iyi akşamlar adana mt nin güzel insanları.:rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Buraya gezi konusu açacak kadar motorlu foto yok. Yediğimizi içtiğimizi de eklemeyelim derim. Ne dersiniz :silent:

zafer bendede biraz resim var bende az olduğundan senin konu açmanı bekledim.o zaman ben gezi konusu açıyorum sen eklersin:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:09 PM ----------

http://www.motosiklet.net/forum/etk...zkenari-bu-defa-sucuk-gezisi.html#post1810925
buyrun gezi topiğimiz
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
merhaba adanalı arkadaşlar inş. Allahtan bişey olmazsa pazar günü bi kaç arkadaşla adanada askerlik yapan arkadaşımız Ali Erkengeli ziyarete gelicez :) oralara kadar gelmişken inş. sizleride görmeye vaktimiz olur :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
günaydınların en güzeli sizlerin olsuuuuuuunnnnnnn.yayaya şaşaşa kuyruk doğrltma çok yaşaaaa yuppiiiiii uuuulennnnnnn görün beee sayemde çarşambaya hepinizi dadlını gözüne indirecemm.hani löööönn bana alkış.haydi bire eller havaya.:bounce:
 
Katılım
26 Ara 2008
Mesajlar
162
Hocam yeni motorunu aldınmı :silent:

Aldım Muzaffer hocam... Çarşambaya görürsünüz...




Hayırlı olsun hocam Allah kaza bela vermesin en güzel günlerde sürüş yapman dileğiyle:thumleft:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:33 AM ----------


günaydınların en güzeli sizlerin olsuuuuuuunnnnnnn.yayaya şaşaşa kuyruk doğrltma çok yaşaaaa yuppiiiiii uuuulennnnnnn görün beee sayemde çarşambaya hepinizi dadlını gözüne indirecemm.hani löööönn bana alkış.haydi bire eller havaya.:bounce:


:flower::flower:::alkiis::::alkiis::::haapppy:::haapppy:::stretche::stretche::xblink::::xblink::::xblink::
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
3
Sevgili adana MT hepinize merhaba.ismim NUMAN bir fabrikada güvenlikçiyim.genelde akşamları görev yaparım.motosikletim today...dır(50cc) işşalah zamanı geldiğimde 125cc alacağım.genelde hafta sonları kendimce uzun yollara giderim.seyahat etmeyi severim.en son alanyaya motoskletim ile 1200 km yol katettim.bekarım sizlerle tanışmak isterim.beni aranıza alırsanız ve gezilerinize katılma şansı verirseniz sevinirim.adanalı değilim.yanlız yaşıyorum.işşallah ilk toplantınıza katılırım.saygılarımla.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Sevgili adana MT hepinize merhaba.ismim NUMAN bir fabrikada güvenlikçiyim.genelde akşamları görev yaparım.motosikletim today...dır(50cc) işşalah zamanı geldiğimde 125cc alacağım.genelde hafta sonları kendimce uzun yollara giderim.seyahat etmeyi severim.en son alanyaya motoskletim ile 1200 km yol katettim.bekarım sizlerle tanışmak isterim.beni aranıza alırsanız ve gezilerinize katılma şansı verirseniz sevinirim.adanalı değilim.yanlız yaşıyorum.işşallah ilk toplantınıza katılırım.saygılarımla.

aramıza hoşgeldiniz.çarşamba toplantımıza bekleriz.yukarıdaki sayfalarda adresimiz ve saatimiz bellidir.yalnız kuralımız vardır.eliniz boş gelmeyin tatlı yiyelim tatlı konuşalım.adettendir:queen::queen:aramıza yeni katılanlardan bunu isteriz.çünki bu olayı herkes yaptı.bilginize.:rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
63
selam dostlar :rendeer: gökhan hocam hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela göstermesin:rendeer: hoş geldin karsavuran:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkeşe iyi akşamlar,
gökhan hocam hayırlı olsun sonunda muradına erdin arısı haliğun başuna

yeni gelen arkadaşlarada hoşgeldiniz der tanışmak kaynaşmak dileğiyle
 
Katılım
5 Eki 2009
Mesajlar
3
aramıza hoşgeldiniz.çarşamba toplantımıza bekleriz.yukarıdaki sayfalarda adresimiz ve saatimiz bellidir.yalnız kuralımız vardır.eliniz boş gelmeyin tatlı yiyelim tatlı konuşalım.adettendir:queen::queen:aramıza yeni katılanlardan bunu isteriz.çünki bu olayı herkes yaptı.bilginize.:rendeer:
tamam gelirken annemden öğrendiğim irm
k tatlısı yapıp getireceğim.mereklanmayın.görüşmek üzere
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst