- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
İyi akşamlar.:rendeer:
A.ş.b.c ...........
tam günaydın diyecektim ki baktım çok geç olmuş bende iyi akşamlar dilyim bari. hani resimler?
iyi akşamlar genç arkadaşlarım.gezi resimleri zaferin foto makinesinde, zafer atacaktı uyudu herhalde:mrgreen:
Arkadaşlar selam,
Ben Emre, Temmuz başında Istanbul'dan Adana'ya dönüş yaptım. 98 yılından beri İstanbulda yaşadım, son bikaç senedir de motora biniyorum.
Eğer buluşmalarınız falan oluyorsa katılmak, tanışmak isterim.
Buraya gezi konusu açacak kadar motorlu foto yok. Yediğimizi içtiğimizi de eklemeyelim derim. Ne dersiniz :silent:
Buraya gezi konusu açacak kadar motorlu foto yok. Yediğimizi içtiğimizi de eklemeyelim derim. Ne dersiniz :silent:
Hocam yeni motorunu aldınmı :silent:
Aldım Muzaffer hocam... Çarşambaya görürsünüz...
Aldım Muzaffer hocam... Çarşambaya görürsünüz...
Hocam yeni motorunu aldınmı :silent:
Aldım Muzaffer hocam... Çarşambaya görürsünüz...
Hadi hayırlı olsun, darısı başıma :cat:
Hocam yeni motorunu aldınmı :silent:
Aldım Muzaffer hocam... Çarşambaya görürsünüz...
Hayırlı olsun hocam Allah kaza bela vermesin en güzel günlerde sürüş yapman dileğiyle:thumleft:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:33 AM ----------
günaydınların en güzeli sizlerin olsuuuuuuunnnnnnn.yayaya şaşaşa kuyruk doğrltma çok yaşaaaa yuppiiiiii uuuulennnnnnn görün beee sayemde çarşambaya hepinizi dadlını gözüne indirecemm.hani löööönn bana alkış.haydi bire eller havaya.:bounce:
:flower::flower:::alkiis::::alkiis::::haapppy:::haapppy:::stretche::stretche::xblink::::xblink::::xblink::
Sevgili adana MT hepinize merhaba.ismim NUMAN bir fabrikada güvenlikçiyim.genelde akşamları görev yaparım.motosikletim today...dır(50cc) işşalah zamanı geldiğimde 125cc alacağım.genelde hafta sonları kendimce uzun yollara giderim.seyahat etmeyi severim.en son alanyaya motoskletim ile 1200 km yol katettim.bekarım sizlerle tanışmak isterim.beni aranıza alırsanız ve gezilerinize katılma şansı verirseniz sevinirim.adanalı değilim.yanlız yaşıyorum.işşallah ilk toplantınıza katılırım.saygılarımla.
selam dostlar :rendeer: gökhan hocam hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela göstermesin:rendeer: hoş geldin karsavuran:rendeer:
tamam gelirken annemden öğrendiğim irmaramıza hoşgeldiniz.çarşamba toplantımıza bekleriz.yukarıdaki sayfalarda adresimiz ve saatimiz bellidir.yalnız kuralımız vardır.eliniz boş gelmeyin tatlı yiyelim tatlı konuşalım.adettendir:queen::queen:aramıza yeni katılanlardan bunu isteriz.çünki bu olayı herkes yaptı.bilginize.:rendeer: