[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın arkadaşlar.

DUYURU
dün akşamki toplantımızda,FAZER MUZAFFER arkadaşımızın önerisiyle,bu pazar günü,güzel bir kahvaltı ve sonrası deniz keyfi yapalım.gezi rotamız şöyledir.
ADANA-YÖRÜK ÇADIRI(kahvaltı)-AKYAR KOYU(narlıkuyudan bir önceki koy)-ADANA
hareket saati:09,00
buluşma yeri :MOLA TESİSLERİ.
arkadaşlar,daha sonra acıkanlar için de,AKYAR KOYU'nda gözleme tarzı yiyecek bulunmaktaymış.bilgilerinize.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Millet iyi akşamlar!!!! gürsel abicimm bu mesaj sana happyy bırthday to youuuu:))) iyiki doğmuşsunnnn

teşekkür ederim:rendeer: demek istiyorum ama:silent: acaba banamı söylenildi:bounce:, yoksa çakma olan gürselemi:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:45 AM ----------

günaydın hayırlı işler arkadaşlar:rendeer:
bora abi uykundan gezi rüyasıylamı uyandın nooldu:mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Günaydın mt adana
akşamki test sürüşleri için ilgili arkadaşlara teşekkür ediryorum uzun zamandır motora binmemiştim iyi oldu haftaya tdm900 gs serileri test yapılacaktır selamlar garajda duran gs varsa alınıp getirilir
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
günaydın arkadaşlar.

DUYURU
dün akşamki toplantımızda,FAZER MUZAFFER arkadaşımızın önerisiyle,bu pazar günü,güzel bir kahvaltı ve sonrası deniz keyfi yapalım.gezi rotamız şöyledir.
ADANA-YÖRÜK ÇADIRI(kahvaltı)-AKYAR KOYU(narlıkuyudan bir SONRAKİ koy)-ADANA
hareket saati:09,00
buluşma yeri :MOLA TESİSLERİ.
arkadaşlar,daha sonra acıkanlar için de,AKYAR KOYU'nda gözleme tarzı yiyecek bulunmaktaymış.bilgilerinize.

GÜNAYDINLAR CİĞERLERİMMMM:rendeer:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN GÜRSEL ABİ

Yalnız balıkçılar senden şikayetçi balık bırakmamışsın gölde ara ver biraz




ben payıma düşeni aldım kalanı sizin
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Gürsel (Fe);

Doğum günün kutlu olsuuun, evine balık dolsuuun :rendeer:

teşekkür ederim zafer:rendeer:, çok güzel dileklerin var(evime balık dolsun:mrgreen: )

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN GÜRSEL ABİ

Yalnız balıkçılar senden şikayetçi balık bırakmamışsın gölde ara ver biraz




ben payıma düşeni aldım kalanı sizin

teşekkür ederim ahmet:rendeer: sana pastadan bir dilim daha düşer:queen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Herkese merhaba. Fuara gitmeyin. Beleş davetiyeniz varsa, zamanınızda boşsa gidin. Pek bişey yok. Hiçbir zaman da olmadı. Sadece Bmw motosiklet getiriyor. K1200S falan getirmişti bi o ilgimi çekti zaten. Birde alfanın falan pek görülmeyen modelleri var. Ama yüksek beklentileri olanlar için ya da daha önce büyük otomobil ya da motosiklet fuarlarına katılanlar için büyük hezimet olur kanaatindeyim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst