- Katılım
- 17 Eki 2008
- Mesajlar
- 157
Slm arkadaşlar
Millet iyi akşamlar!!!! gürsel abicimm bu mesaj sana happyy bırthday to youuuu)) iyiki doğmuşsunnnn
bora abi uykundan gezi rüyasıylamı uyandın nooldu:mrgreen:
günaydın arkadaşlar.
DUYURU
dün akşamki toplantımızda,FAZER MUZAFFER arkadaşımızın önerisiyle,bu pazar günü,güzel bir kahvaltı ve sonrası deniz keyfi yapalım.gezi rotamız şöyledir.
ADANA-YÖRÜK ÇADIRI(kahvaltı)-AKYAR KOYU(narlıkuyudan bir SONRAKİ koy)-ADANA
hareket saati:09,00
buluşma yeri :MOLA TESİSLERİ.
arkadaşlar,daha sonra acıkanlar için de,AKYAR KOYU'nda gözleme tarzı yiyecek bulunmaktaymış.bilgilerinize.
iyi günler.. Fuarın motorsiklet kanadının hakkında bilgisi olan var mı ?
Gürsel (Fe);
Doğum günün kutlu olsuuun, evine balık dolsuuun :rendeer: