[Adana - MT]

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Abi bu gazyağı ringlere zarar vermesin? Öyle her türlü çözücü kullanımının doğru olmadığını duymuştum. Sen daha iyisini bilirsin tabi. Birde ben mazotla temizlemenin çok iyi olduğunu duymuştum. Hatta mazotla temizleyip öylece bırakanlar var:cyclopsan. Bildiğim kadarıyla mazotla temizlesen bile yinede yağlamak gerekli. Zaten sadece mazot kullananların zincirleri hipoyla yıkanmış gibi parlıyor. Övünüyorlar o zincirle tertemiz bakıyorum diye:p

O-ringlere mazot zarar verir diye kullanmıyorum. İlk defa gazyağı denedim. Oda bana zarar verdi :queen:
En yaygın zincir temizleme spreyi Castrol. Sürekli onu kullanırım.

Extradan söylemek istediğim birşey var. Dün Nikola Tesla'nın doğum günüydü. Google da zaten kendisinin anısına ana sayfasını değiştirmişti. Bugün kullandığımız ve elektirikle alakası olan nerdeyse herşeyi bizim kullanımımıza sunan ve zamanında ücretsiz ve kablosuz elektrik dağıtımıyla ilgili projeleri olan bu müthiş insanın bugün bu kadar gizli saklı kalmasına ve fakirlik içinde ölmesine neden olan açgözlülüğü ve bencilliği kınıyorum. Her zaman daha fazla kişinin bu muhteşem dahiden haberdar olmasını istemişimdir. O yüzden şöyle bir bahsedeyim dedim. İyiki doğdun Tesla.

Merak edenler için linki

http://tr.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla

Tesla'yı batıranda Edison. Edison'da hayatının son dönemlerinde rahat yaşamamış ya.

çok geçmiş olsun ya :pale:

Teşekkür ederim.

-zaferciğim,zincir temizlerken,asla motoru 1. vitese takıp işlem yapılmaması gerektiği ve senin bu yaşadığın gibi hatta daha da vahim durumlar ortaya çıktığı defalarca MT'de yazıldı.sanırım gözünden kaçtı.allah korumuş seni,geçmiş olsun.:salut:birde zinciri gazla temizlerken,eski bir diş fırçası kullanırsan,aralara daha iyi girebilirsin kardeş.:cat:

Yok abi motor çalışırken yapsaydım parmak yoktu şuan. Zincirin arası batsın; bundan sonra spreyi sıkarım, çıkan çıkar çıkmayan da kalsın.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Abi zincir konusunda sana katılıyorum. Epi topu bi zincir sonuçta. Basıyorum zincir temizlemeyi 2-3 tur. Sonra biraz bekletiyorum. Basıyorum zincir yağını(sprey). Basmassan bağ olur, basarsan dağ olur zincir dediğin:D.

Beter olsun o edison eziği:mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Abi bu gazyağı ringlere zarar vermesin? Öyle her türlü çözücü kullanımının doğru olmadığını duymuştum. Sen daha iyisini bilirsin tabi. Birde ben mazotla temizlemenin çok iyi olduğunu duymuştum. Hatta mazotla temizleyip öylece bırakanlar var:cyclopsan. Bildiğim kadarıyla mazotla temizlesen bile yinede yağlamak gerekli. Zaten sadece mazot kullananların zincirleri hipoyla yıkanmış gibi parlıyor. Övünüyorlar o zincirle tertemiz bakıyorum diye:p
alpciğim kullanacağın en doğru malzeme gazyağıdır, mazot fikrinden vazgeç toz tutacağına emin ol, ve o övünenlerin hepsine sor gazyağıdır kullandıkları:bounce:.alacaksın diş fırçasını gazyağına bandırıp bandırıp çözeceksin zincirin pisliğini, biraz tur at atsın bütün pisliği, üşenmiyorsan birde yıka motoru zinciri, tertemiz olduktan sonra bas castrol sprey yağı, gör nasıl olacak:cat:
-maaşallaaah,şurda 1,5 gün denize gidelim dedik,millet ne muhabbetlere dalmış.:p
hayırdır ne tarafa gittin abi:)
Tesla'yı batıranda Edison. Edison'da hayatının son dönemlerinde rahat yaşamamış ya.

Yok abi motor çalışırken yapsaydım parmak yoktu şuan. Zincirin arası batsın; bundan sonra spreyi sıkarım, çıkan çıkar çıkmayan da kalsın.

teslayla tanışma şansım olmadığından yorum yok:mrgreen:

zincir operasyonu içinde geçmiş olsun zafercim:salut:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Gazyağı ile zincir temizle diyenelere:
::angry2::::ranntign::rantinp:::lolabove::eviiil::

Bugün sabah Selim'le kalkıp motoru yıkayalım dedik. Yav dedim şu zinciride gazyağı ile temizle diyorlar, bir bildikleri vardır. Üşenmeden havalanı karşısından 3TL verip 1L gazyağı aldık. Birde yanımıza eski bir bulaşık süngeri aldık. Başladım zinciri tutup hareket ettirip temizlemeye. Biranda kafamda şimşekler çakmaya başladı. Nasıl olduysa zincir ile dişli arasına başparmak bir girdi. Kopuyordu herhalde acıya bakınca. Şimdi nasıl zonkluyor anlatamam. Resman zımpa gibi deldi parmağı, ne keskinmiş mübarek.

Zincir temizleme spreyide var; iki kutu almıştım yaz başı. Sen tut gazyağı ile yaparsan olacağı bu.



abi geçmiş olsun fazla birşey yoktur umarım bu saatten sonra zincir temizleme işlemini anlatmanın faydası olmaz sanırım tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
alpciğim kullanacağın en doğru malzeme gazyağıdır, mazot fikrinden vazgeç toz tutacağına emin ol, ve o övünenlerin hepsine sor gazyağıdır kullandıkları:bounce:.alacaksın diş fırçasını gazyağına bandırıp bandırıp çözeceksin zincirin pisliğini, biraz tur at atsın bütün pisliği, üşenmiyorsan birde yıka motoru zinciri, tertemiz olduktan sonra bas castrol sprey yağı, gör nasıl olacak:cat:

hayırdır ne tarafa gittin abi:)


teslayla tanışma şansım olmadığından yorum yok:mrgreen:

zincir operasyonu içinde geçmiş olsun zafercim:salut:

Abi ben zaten mazot konusunda biraz kinaye yapmıştım. Sadece mazot kullananlar da var, yeterli yağlama yapacağını düşünüyorlar. Gazyağına gelince bende denicem. Zincir temizleme spreyine para bayılıyorum, doğru düzgün temizlemiyor. Aynı dediğin gibi önce gazyağı sonra yıkama ardına castrol chain wax. Bu castrol chain wax yerine başka bir ürün var mı? Çünkü bu köpük köpük oluyor ve pek de temiz gözükmüyor açıkcası.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Günaydın Millet

zincir operasyonu içinde geçmiş olsun zafercim:salut:

Teşekkür ederim ciğerim

abi geçmiş olsun fazla birşey yoktur umarım bu saatten sonra zincir temizleme işlemini anlatmanın faydası olmaz sanırım tekrar geçmiş olsun

Anlat sen yinede ben dinlerim :pale:

ciğerim geçmiş olsun orda olsaydım öperdim geçerdi ama çok uzaktayım. :rendeer:

Teşekkür ederim ciğerim, iyiki yılan ısırmadı :cat:

Bu castrol chain wax yerine başka bir ürün var mı? Çünkü bu köpük köpük oluyor ve pek de temiz gözükmüyor açıkcası.

Mustafa abi bir zamanlar zincirli motor kullanırken Valvoline markasını tercih ediyordu. Muzaffer abinin elinde de hatırlayamadığım başka bir marka var. Açıkçası ben yağlar arasında pek fark olmadığını düşünüyorum. Bir yüzeye sıkıp bezle silmeye çalış, inanılmaz yapışıyorlar.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ZAFERİM geçmiş olsun .çok üzüldüm.nazar değmiştir.:rendeer:adana mt hepinize günaydınların en güzeli
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
günaydın adana mt:) 1.5 aylık bi aradan sonra efsane geri döndü ama kocaeli mt ye transfer oldum:D eee askerlik adamı kocaeliyede sürüyor:) selamlar..
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaferim geçmiş olsun.....bu gün mersin seyahatinde birlikte olduğum arkadaşlarıma ve bizi yalnız bırakmayan gürsel arkadaşıma ve mustafa abime teşekkür ederim...muzo resimleri göderiyormusun....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst