- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,164
Bora abi çok teşekkürler amin cemil cümlemize canım abim...
Muzaffer abi güzel dileklerin için teşekkürler...
Saol yusuf çok teşekkür ederim...
Saol Ofelya sana da çok teşekkür ederim.Daha iyileri sizlere nasip olur inşallah
Çok teşekkür ederim.Allah hiçbirimize kaza göstermez,tekerimiz her daim düz basar inşallah
birkan hayırlı olsun kardeş güle güle kullan kaç model km fiyat bilgisini özelden paylaşırsan memnun olurum selamlar
Deyin tabi abi niye demiyosunuz?:queen:
hayırlı olsun alp güle güle kullanırsın inşallah sen şim o motora bir datçıyı tanıtırsın artık selamlar