[Adana - MT]

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Bora abi çok teşekkürler amin cemil cümlemize canım abim...



Muzaffer abi güzel dileklerin için teşekkürler...



Saol yusuf çok teşekkür ederim...




Saol Ofelya sana da çok teşekkür ederim.Daha iyileri sizlere nasip olur inşallah



Çok teşekkür ederim.Allah hiçbirimize kaza göstermez,tekerimiz her daim düz basar inşallah

birkan hayırlı olsun kardeş güle güle kullan kaç model km fiyat bilgisini özelden paylaşırsan memnun olurum selamlar

Deyin tabi abi niye demiyosunuz?:queen:

hayırlı olsun alp güle güle kullanırsın inşallah sen şim o motora bir datçıyı tanıtırsın artık selamlar
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Öncelikle herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim. Ayrıca gittiğimde bana elinden geldiğince yardımcı olan Sencer Abi'ye ve beni yönlendiren Muzaffer Abime ayrıca teşekkür ederim. Mersinden Sencer Abi'nin(Yürekçe) GS500 ünü aldım. Fazla dayanamadım motorsuzluğa.

Büyük motor kullanmak trafikte problemin aksine rahatlıkmış. Birde şunu farkettim, cbr 125 te sürekli basardım. Motor ne giderse giderdim ve şu anda kullandığımdan daha hızlıydım. Demek insan elinin altında yeterli güç olunca sürekli hızlı gitme ihtiyacı duymuyormuş. Herkese tekrar teşekkürler görüşmek üzere.

Ahmet Abi belimi doğrultabilirsem tanıtıcam tabi kaçarı yok. :queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Ama sen yinede bulaşma benim muzo kardeşime...onun arkasından ancak ben giderim...size de el sallamak kalır geriye......adam haklı ne işin var senin gruptan ayrı gezide....eğer bizi beğenmiyorsan söööle....bilelim....artı FZ6 ile CBR 600F arasında fark var.....bu alem de bir muzo+safiye yenge, iki ben.....
bana bak hüso altımdaki fz6 dan bahsetmiyorym:pr:hayabusadan bahsediyorum.sizin turşu motosikletinizle mukayese etme ona göreee:pr:sana geçerken öyle bir el sallarımki adaşımla sen APIŞIP KALIRSIN ONA GÖREEE:bounce::bounce:kimle dans ettiğini unutmaaa:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:25 PM ----------

Haftanın yorgunluğundan mı nedir, ne yazıyorsunuz anlamıyorum birader :farao:

Muzaffer abi sen ana temayı bana mesaj at, ben senin yerine yazarım :wiinkk:
ASİL krdeşim zafer lütfen sen bu işe bulaşma izlemede kal sen benim için asilzade torunusun.bu işi karıştırma şimdilik izlemede kal.syg:rendeer::rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:28 PM ----------

evet gardaş, sonradan böyle oldu :mrgreen: Belkide oğludur onun davranışlarına benziyor :queen:
senide yerim kardaşını da:bounce:kimse size böyle yazamaz seni şiddetle kınıyorum.yandaşın olan hüseyinide. artık size tektek gelin demicem beraber gelin sıkıysa molada buluşalım.kozlarımızı ve kurtlarımızı paylaşalım.pazara hayabusayla bekliyorum.gelin ayakkabınızıda,elinizide görim.o hüseyine yolda sadece neyimi göstereceğimi ben biliyorum.sıkıysa gelin derim..okadarrrrrr:bounce::bounce::cyclopsan:cyclopsan
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
günaydınlar tüm herkese motorsuz bir hafta sonunda değişik eğlenceler peşindeyim selamlar
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
alp
hayırlı olsun gülegüle kullan:rendeer:


iyi akşamlar arkadaşlar,bu duelloya şapka çıkartıp birde siğara yakarım.

sen olmazsa sigarayı yakma be kirvem:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 AM ----------

valla bende aynını düşündüm......bak fazer nickli sahıs eğer sen gürselsen bittin ona göre...baban seni keser valla.....::159::::159::::159::::cekic::::lolabove::whip::::evil::

yavaaaaaaaaaşşşşşşşşş
ne gürseli hüseyinim:p benim baba sizlere ömür:salut:
yok adana mt nin babası kim dersen MUSTAFA ÖZBAYRAK baba derim:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Jantim CBF 500 ün hayırlı olsun güle güle kullan ciğerim,

Cengiz abim çok saol teşekkür ederim.Angaraya selamlar :)

Ahmet saol sanada çok teşekkür ederim,daha iyileri sizlere olur inşallah

Alp gozumden kaçmış sana da hayırlı olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanırız inşallah yeni motorlarımızı... :cat:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Gazyağı ile zincir temizle diyenelere:
::angry2::::ranntign::rantinp:::lolabove::eviiil::

Bugün sabah Selim'le kalkıp motoru yıkayalım dedik. Yav dedim şu zinciride gazyağı ile temizle diyorlar, bir bildikleri vardır. Üşenmeden havalanı karşısından 3TL verip 1L gazyağı aldık. Birde yanımıza eski bir bulaşık süngeri aldık. Başladım zinciri tutup hareket ettirip temizlemeye. Biranda kafamda şimşekler çakmaya başladı. Nasıl olduysa zincir ile dişli arasına başparmak bir girdi. Kopuyordu herhalde acıya bakınca. Şimdi nasıl zonkluyor anlatamam. Resman zımpa gibi deldi parmağı, ne keskinmiş mübarek.

Zincir temizleme spreyide var; iki kutu almıştım yaz başı. Sen tut gazyağı ile yaparsan olacağı bu.
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
Gazyağı ile zincir temizle diyenelere:
::angry2::::ranntign::rantinp:::lolabove::eviiil::

Bugün sabah Selim'le kalkıp motoru yıkayalım dedik. Yav dedim şu zinciride gazyağı ile temizle diyorlar, bir bildikleri vardır. Üşenmeden havalanı karşısından 3TL verip 1L gazyağı aldık. Birde yanımıza eski bir bulaşık süngeri aldık. Başladım zinciri tutup hareket ettirip temizlemeye. Biranda kafamda şimşekler çakmaya başladı. Nasıl olduysa zincir ile dişli arasına başparmak bir girdi. Kopuyordu herhalde acıya bakınca. Şimdi nasıl zonkluyor anlatamam. Resman zımpa gibi deldi parmağı, ne keskinmiş mübarek.

Zincir temizleme spreyide var; iki kutu almıştım yaz başı. Sen tut gazyağı ile yaparsan olacağı bu.

gecmis olsun zafer abi
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
alp
hayırlı olsun gülegüle kullan:rendeer:




sen olmazsa sigarayı yakma be kirvem:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:37 AM ----------



yavaaaaaaaaaşşşşşşşşş
ne gürseli hüseyinim:p benim baba sizlere ömür:salut:
yok adana mt nin babası kim dersen MUSTAFA ÖZBAYRAK baba derim:cat:

Cengiz abim çok saol teşekkür ederim.Angaraya selamlar :)

Ahmet saol sanada çok teşekkür ederim,daha iyileri sizlere olur inşallah

Alp gozumden kaçmış sana da hayırlı olsun,kazasız belasız güzel günlerde kullanırız inşallah yeni motorlarımızı... :cat:


Çok teşekkür ederim. İnşallah kazasız belasız...:rendeer:


Gazyağı ile zincir temizle diyenelere:
::angry2::::ranntign::rantinp:::lolabove::eviiil::

Bugün sabah Selim'le kalkıp motoru yıkayalım dedik. Yav dedim şu zinciride gazyağı ile temizle diyorlar, bir bildikleri vardır. Üşenmeden havalanı karşısından 3TL verip 1L gazyağı aldık. Birde yanımıza eski bir bulaşık süngeri aldık. Başladım zinciri tutup hareket ettirip temizlemeye. Biranda kafamda şimşekler çakmaya başladı. Nasıl olduysa zincir ile dişli arasına başparmak bir girdi. Kopuyordu herhalde acıya bakınca. Şimdi nasıl zonkluyor anlatamam. Resman zımpa gibi deldi parmağı, ne keskinmiş mübarek.

Zincir temizleme spreyide var; iki kutu almıştım yaz başı. Sen tut gazyağı ile yaparsan olacağı bu.

Abi bu gazyağı ringlere zarar vermesin? Öyle her türlü çözücü kullanımının doğru olmadığını duymuştum. Sen daha iyisini bilirsin tabi. Birde ben mazotla temizlemenin çok iyi olduğunu duymuştum. Hatta mazotla temizleyip öylece bırakanlar var:cyclopsan. Bildiğim kadarıyla mazotla temizlesen bile yinede yağlamak gerekli. Zaten sadece mazot kullananların zincirleri hipoyla yıkanmış gibi parlıyor. Övünüyorlar o zincirle tertemiz bakıyorum diye:p

Extradan söylemek istediğim birşey var. Dün Nikola Tesla'nın doğum günüydü. Google da zaten kendisinin anısına ana sayfasını değiştirmişti. Bugün kullandığımız ve elektirikle alakası olan nerdeyse herşeyi bizim kullanımımıza sunan ve zamanında ücretsiz ve kablosuz elektrik dağıtımıyla ilgili projeleri olan bu müthiş insanın bugün bu kadar gizli saklı kalmasına ve fakirlik içinde ölmesine neden olan açgözlülüğü ve bencilliği kınıyorum. Her zaman daha fazla kişinin bu muhteşem dahiden haberdar olmasını istemişimdir. O yüzden şöyle bir bahsedeyim dedim. İyiki doğdun Tesla.

Merak edenler için linki

http://tr.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Gazyağı ile zincir temizle diyenelere:
::angry2::::ranntign::rantinp:::lolabove::eviiil::

Bugün sabah Selim'le kalkıp motoru yıkayalım dedik. Yav dedim şu zinciride gazyağı ile temizle diyorlar, bir bildikleri vardır. Üşenmeden havalanı karşısından 3TL verip 1L gazyağı aldık. Birde yanımıza eski bir bulaşık süngeri aldık. Başladım zinciri tutup hareket ettirip temizlemeye. Biranda kafamda şimşekler çakmaya başladı. Nasıl olduysa zincir ile dişli arasına başparmak bir girdi. Kopuyordu herhalde acıya bakınca. Şimdi nasıl zonkluyor anlatamam. Resman zımpa gibi deldi parmağı, ne keskinmiş mübarek.

Zincir temizleme spreyide var; iki kutu almıştım yaz başı. Sen tut gazyağı ile yaparsan olacağı bu.


çok geçmiş olsun ya :pale:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
-maaşallaaah,şurda 1,5 gün denize gidelim dedik,millet ne muhabbetlere dalmış.:p

Gazyağı ile zincir temizle diyenelere:
::angry2::::ranntign::rantinp:::lolabove::eviiil::

Bugün sabah Selim'le kalkıp motoru yıkayalım dedik. Yav dedim şu zinciride gazyağı ile temizle diyorlar, bir bildikleri vardır. Üşenmeden havalanı karşısından 3TL verip 1L gazyağı aldık. Birde yanımıza eski bir bulaşık süngeri aldık. Başladım zinciri tutup hareket ettirip temizlemeye. Biranda kafamda şimşekler çakmaya başladı. Nasıl olduysa zincir ile dişli arasına başparmak bir girdi. Kopuyordu herhalde acıya bakınca. Şimdi nasıl zonkluyor anlatamam. Resman zımpa gibi deldi parmağı, ne keskinmiş mübarek.

Zincir temizleme spreyide var; iki kutu almıştım yaz başı. Sen tut gazyağı ile yaparsan olacağı bu.

-zaferciğim,zincir temizlerken,asla motoru 1. vitese takıp işlem yapılmaması gerektiği ve senin bu yaşadığın gibi hatta daha da vahim durumlar ortaya çıktığı defalarca MT'de yazıldı.sanırım gözünden kaçtı.allah korumuş seni,geçmiş olsun.:salut:birde zinciri gazla temizlerken,eski bir diş fırçası kullanırsan,aralara daha iyi girebilirsin kardeş.:cat:

Angaradan selam millet,ne yapıyorsunuz bakem

-cengizim sana da selam,hayırlı haberlerinizi bekliyoruz.:rendeer:

Yazın alacanki fıstık gibi yellene, yellene gezecen. :cat:

-yusufcuğum,yellene,yellene derken.:mrgreen::cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst