- Katılım
- 14 Eyl 2008
- Mesajlar
- 142
Sevgili arkadaşlar ben şu anda Çeşmede dinleniyorum Haluk ve Gökhandan ayrıldık onlar ailelerinin yanına gitti herşey çok güzeldi hepinizi özledim en kısa zamanda görüşmek dileğiyle hoşçakalın.
Sevgili arkadaşlar ben şu anda Çeşmede dinleniyorum Haluk ve Gökhandan ayrıldık onlar ailelerinin yanına gitti herşey çok güzeldi hepinizi özledim en kısa zamanda görüşmek dileğiyle hoşçakalın.
Angaradan selam millet,ne yapıyorsunuz bakem hala geziye karar verememişsiniz atlayın gelin angaraya sizi misafir edem:mrgreen:
Jantim CBF 500 ün hayırlı olsun güle güle kullan ciğerim,
Alpim gnusherim sanada hayırlı olsun ama ne aldın bilmiyorum yoksam pegassoyumu aldın neyse sonuçta ayağın yerden kesildiye önemli değil sanada bir türlü kısmet olmadı dönüşte biralarız artık,
Ofelya sizde hoşgeldiniz dönünce tanışrız artık
ozaman senin gibi adaşımda aynı duyarlılığı göstermesi gerekirdi.fakat malisef kendini fasulyeden zannediyor fakat normal onun gibi insanların arkasında başarılı bir kadın var(japon:queen::queenallah yardımcısı olsunnnnn
r:
r:
Ofelya sizde hoşgeldiniz dönünce tanışrız artık
Angaradan selam millet,ne yapıyorsunuz bakem hala geziye karar verememişsiniz atlayın gelin angaraya sizi misafir edem:mrgreen:
Jantim CBF 500 ün hayırlı olsun güle güle kullan ciğerim,
Alpim gnusherim sanada hayırlı olsun ama ne aldın bilmiyorum yoksam pegassoyumu aldın neyse sonuçta ayağın yerden kesildiye önemli değil sanada bir türlü kısmet olmadı dönüşte biralarız artık,
Ofelya sizde hoşgeldiniz dönünce tanışrız artık
Sevgili arkadaşlar ben şu anda Çeşmede dinleniyorum Haluk ve Gökhandan ayrıldık onlar ailelerinin yanına gitti herşey çok güzeldi hepinizi özledim en kısa zamanda görüşmek dileğiyle hoşçakalın.
muzo yoksa bu muzaffer abi değilmi ne ...... biri nickinimi çaldı acaba.....biz ofelyadan şüpeleniyorduk ama bundada bi gariplik var....ha nedersin.....
evet gardaş, sonradan böyle oldu :mrgreen: Belkide oğludur onun davranışlarına benziyor :queen:
evt haklısın kanka ama hyosung daha çok ağır basıyor, dur bakalım nolacak görecez, dediğim gibi eylül ekimdn önce olmaz çünkü biraz işim var, bazı durumlar var yani doğru zamanı bekliorum ama damarlarıma motor hastalığı yerleşti bikere ne olursa olsun motorumu alacam bikaç aya :cat::cat::queen::queen:
muzo yoksa bu muzaffer abi değilmi ne ...... biri nickinimi çaldı acaba.....biz ofelyadan şüpeleniyorduk ama bundada bi gariplik var....ha nedersin.....
eğer bana sorarsan cbf 150r mı , hyosung 250r mi diye. kesinlikle hyosung 250r derim görüntüsü yeter.
ortalık 56 noluyos yaf,ofelya ben bişey sürmüyorum bir yerede gitmiyorum,kazasız sürüşler demişsin tşk ler.Onu minübüs şöförüne söylemek lazım adamlar aptal kelle koltukta gidiyorlar,
Mustafa abi sizede iyi yolculuklar iyi tatiller GS 1200 ün hakkını ver bari abi yerde kalmasın
valla bende aynını düşündüm......bak fazer nickli sahıs eğer sen gürselsen bittin ona göre...baban seni keser valla.....::159::::159::::159::::cekic::::lolabove::whip::::evil::
noluo ya,kabak gene benim başıma patlamış alla allar:
r::salut::salut:
kafayı yicem :queen::queen:
Boşa şüpheleniyorsunuz, imla hataları Muzo abinin :cat: Başka hiç kimse bu kadar hatalı yazamaz :queen:
Gürsel isminde oğlu da varmı ben bilmiyorum. Yüksel'i tanırım bir tek :bounce:
ya ne bilim angaradan selamlar, gelice tanışırız falan diyince, biyere gidiosun sandım , ok ya bişi demedim :salut:
ortalık 56 noluyos yaf,ofelya ben bişey sürmüyorum bir yerede gitmiyorum,kazasız sürüşler demişsin tşk ler.Onu minübüs şöförüne söylemek lazım adamlar aptal kelle koltukta gidiyorlar,
Bizim burda illaki kabak birilerin başına patlar :mrgreen:
Sevgili arkadaşlar ben şu anda Çeşmede dinleniyorum Haluk ve Gökhandan ayrıldık onlar ailelerinin yanına gitti herşey çok güzeldi hepinizi özledim en kısa zamanda görüşmek dileğiyle hoşçakalın.
noluo ya,kabak gene benim başıma patlamış alla allar:
r::salut::salut:
kafayı yicem :queen::queen:
yok cbf 150 demedim, cbr 125 dedim :cherry:
ama benim aklımdada hyosung var :cat:
he yaa yanlış yazmışım![]()
hyosung gt 250r düşünüyorsan sana bir motor önere bilirim benim geçenseneki motorum rodajını ben tamamladım ve geçen sene satmıştım sattığım delikanlı fala binmemiş motor 2007 model 8.000 kmde simsiyah.
karayılanı mı diyorsun? ok, dur bakalım, çocuk satmazsa benim alacağım zamana kadar, bakarız kanka, sağol, yabancıya gitmesin diosun :cherry:
muzaffer abi bizim iş tamam. Kim işimi halletti tahmin et. İsmail usta. ismail usta bir tane bir, bir
Adana sucular :farao:
Tarsus çayan :cat:
Hadi geçmiş olsun :cat: