[Adana - MT]

Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Sevgili arkadaşlar ben şu anda Çeşmede dinleniyorum Haluk ve Gökhandan ayrıldık onlar ailelerinin yanına gitti herşey çok güzeldi hepinizi özledim en kısa zamanda görüşmek dileğiyle hoşçakalın.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Sevgili arkadaşlar ben şu anda Çeşmede dinleniyorum Haluk ve Gökhandan ayrıldık onlar ailelerinin yanına gitti herşey çok güzeldi hepinizi özledim en kısa zamanda görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

Mustafa abi sana bir şey söyliyecem. Şikayet gibi olmasın ama adaşım Muzo iyice sabıttı, gelen çatıyor gidene çatıyor yarışmak istiyor :cyclopsan sen ne dersin bu işe :silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:52 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:51 PM ----------

Angaradan selam millet,ne yapıyorsunuz bakem hala geziye karar verememişsiniz atlayın gelin angaraya sizi misafir edem:mrgreen:

Jantim CBF 500 ün hayırlı olsun güle güle kullan ciğerim,

Alpim gnusherim sanada hayırlı olsun ama ne aldın bilmiyorum yoksam pegassoyumu aldın neyse sonuçta ayağın yerden kesildiye önemli değil sanada bir türlü kısmet olmadı dönüşte biralarız artık,

Ofelya sizde hoşgeldiniz dönünce tanışrız artık

Geçerken bi ara uğrarız :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:52 PM ----------

ozaman senin gibi adaşımda aynı duyarlılığı göstermesi gerekirdi.fakat malisef kendini fasulyeden zannediyor fakat normal onun gibi insanların arkasında başarılı bir kadın var(japon:queen::queen:)allah yardımcısı olsunnnnn:pr::pr:

Yaw adaşım sana ne oluyor böyle:silent: sen böyle değildin, güneş mi çarptı sana:cyclopsan yoksa hap falanmı içtin :mrgreen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Angaradan selam millet,ne yapıyorsunuz bakem hala geziye karar verememişsiniz atlayın gelin angaraya sizi misafir edem:mrgreen:

Jantim CBF 500 ün hayırlı olsun güle güle kullan ciğerim,

Alpim gnusherim sanada hayırlı olsun ama ne aldın bilmiyorum yoksam pegassoyumu aldın neyse sonuçta ayağın yerden kesildiye önemli değil sanada bir türlü kısmet olmadı dönüşte biralarız artık,

Ofelya sizde hoşgeldiniz dönünce tanışrız artık

Sevgili arkadaşlar ben şu anda Çeşmede dinleniyorum Haluk ve Gökhandan ayrıldık onlar ailelerinin yanına gitti herşey çok güzeldi hepinizi özledim en kısa zamanda görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

Çok uzak kaldınız ikinizde :salut:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzo yoksa bu muzaffer abi değilmi ne ...... biri nickinimi çaldı acaba.....biz ofelyadan şüpeleniyorduk ama bundada bi gariplik var....ha nedersin.....
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet gardaş, sonradan böyle oldu :mrgreen: Belkide oğludur onun davranışlarına benziyor :queen:

valla bende aynını düşündüm......bak fazer nickli sahıs eğer sen gürselsen bittin ona göre...baban seni keser valla.....::159::::159::::159::::cekic::::lolabove::whip::::evil::
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
evt haklısın kanka ama hyosung daha çok ağır basıyor, dur bakalım nolacak görecez, dediğim gibi eylül ekimdn önce olmaz çünkü biraz işim var, bazı durumlar var yani doğru zamanı bekliorum ama damarlarıma motor hastalığı yerleşti bikere ne olursa olsun motorumu alacam bikaç aya :cat::cat::queen::queen:

eğer bana sorarsan cbf 150r mı , hyosung 250r mi diye. kesinlikle hyosung 250r derim görüntüsü yeter.
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
muzo yoksa bu muzaffer abi değilmi ne ...... biri nickinimi çaldı acaba.....biz ofelyadan şüpeleniyorduk ama bundada bi gariplik var....ha nedersin.....


noluo ya,kabak gene benim başıma patlamış alla alla :pr::pr::salut::salut:
kafayı yicem :queen::queen:

eğer bana sorarsan cbf 150r mı , hyosung 250r mi diye. kesinlikle hyosung 250r derim görüntüsü yeter.

yok cbf 150 demedim, cbr 125 dedim :cherry:
ama benim aklımdada hyosung var :cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ortalık 56 noluyos yaf,ofelya ben bişey sürmüyorum bir yerede gitmiyorum,kazasız sürüşler demişsin tşk ler.Onu minübüs şöförüne söylemek lazım adamlar aptal kelle koltukta gidiyorlar,

Mustafa abi sizede iyi yolculuklar iyi tatiller GS 1200 ün hakkını ver bari abi yerde kalmasın
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
ortalık 56 noluyos yaf,ofelya ben bişey sürmüyorum bir yerede gitmiyorum,kazasız sürüşler demişsin tşk ler.Onu minübüs şöförüne söylemek lazım adamlar aptal kelle koltukta gidiyorlar,

Mustafa abi sizede iyi yolculuklar iyi tatiller GS 1200 ün hakkını ver bari abi yerde kalmasın

ya ne bilim angaradan selamlar, gelice tanışırız falan diyince, biyere gidiosun sandım , ok ya bişi demedim :salut:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
valla bende aynını düşündüm......bak fazer nickli sahıs eğer sen gürselsen bittin ona göre...baban seni keser valla.....::159::::159::::159::::cekic::::lolabove::whip::::evil::

Boşa şüpheleniyorsunuz, imla hataları Muzo abinin :cat: Başka hiç kimse bu kadar hatalı yazamaz :queen:

Gürsel isminde oğlu da varmı ben bilmiyorum. Yüksel'i tanırım bir tek :bounce:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
noluo ya,kabak gene benim başıma patlamış alla alla :pr::pr::salut::salut:
kafayı yicem :queen::queen:

Bizim burda illaki kabak birilerin başına patlar :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:46 PM ----------

Boşa şüpheleniyorsunuz, imla hataları Muzo abinin :cat: Başka hiç kimse bu kadar hatalı yazamaz :queen:

Gürsel isminde oğlu da varmı ben bilmiyorum. Yüksel'i tanırım bir tek :bounce:

:mrgreen: ::koop:: :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:47 PM ----------

ya ne bilim angaradan selamlar, gelice tanışırız falan diyince, biyere gidiosun sandım , ok ya bişi demedim :salut:

daha dur bakim, bizler henüz tanışamadık :pr: :salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:48 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:47 PM ----------

ortalık 56 noluyos yaf,ofelya ben bişey sürmüyorum bir yerede gitmiyorum,kazasız sürüşler demişsin tşk ler.Onu minübüs şöförüne söylemek lazım adamlar aptal kelle koltukta gidiyorlar,

Sana zahmet söyleyiver :p :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
Sevgili arkadaşlar ben şu anda Çeşmede dinleniyorum Haluk ve Gökhandan ayrıldık onlar ailelerinin yanına gitti herşey çok güzeldi hepinizi özledim en kısa zamanda görüşmek dileğiyle hoşçakalın.

gez bakalım gez mustafa abi gerçi babam yaşındasın ama olsun sen abimsin gs1200 ün arka terkesine atmadın bizi şöyle bir stres atardık senin o gezdigin yerlerde adana yanıyor adana mt de bundan etkilenmiş kimse bir yere gidemiyor sen en iyisi gelme geziyi biraz daha uzat hem adana da bişey yok senin oralar daha iyidir bence gitmişken kal biraz daha......
siteyi de okuyup takip ettiysen bak iki muzaffer abi birbirinin kontaga gözü dikmiş özellikle fazerr olan şikayet etmek gibi olmasın ama neyse mustafa abi şimdilik adana dan bu kadar dönüş yolunda dikkatli ol allah kaza beladan korusun ,,,,,,,,
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
noluo ya,kabak gene benim başıma patlamış alla alla :pr::pr::salut::salut:
kafayı yicem :queen::queen:



yok cbf 150 demedim, cbr 125 dedim :cherry:
ama benim aklımdada hyosung var :cat:

he yaa yanlış yazmışım :)

hyosung gt 250r düşünüyorsan sana bir motor önere bilirim benim geçenseneki motorum rodajını ben tamamladım ve geçen sene satmıştım sattığım delikanlı fala binmemiş motor 2007 model 8.000 kmde simsiyah.
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
he yaa yanlış yazmışım :)

hyosung gt 250r düşünüyorsan sana bir motor önere bilirim benim geçenseneki motorum rodajını ben tamamladım ve geçen sene satmıştım sattığım delikanlı fala binmemiş motor 2007 model 8.000 kmde simsiyah.


karayılanı mı diyorsun? ok, dur bakalım, çocuk satmazsa benim alacağım zamana kadar, bakarız kanka, sağol, yabancıya gitmesin diosun :cherry:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
muzaffer abi bizim iş tamam. Kim işimi halletti tahmin et. İsmail usta. ismail usta bir tane bir, bir :)

Adana sucular :farao:
Tarsus çayan :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:30 PM ----------

karayılanı mı diyorsun? ok, dur bakalım, çocuk satmazsa benim alacağım zamana kadar, bakarız kanka, sağol, yabancıya gitmesin diosun :cherry:

he kanka karayılanı diyorum. motorun geçmişini biliyorum ondan. hemde güzl fiyata alırım ben. Hele bir ozaman gelsin bakalım. motor şuanda vedat genç in orad duruyor görmek istersen ordan baka bilirsin.

Şu duruşa bak. :bounce:

img3642kf8.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst