- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
hayırdır abi aramızda futbolcülerdemi var :silent: :queen:herkese günaydın.
yarın yola çıkacak arkadaşlara,iyi yolculuklar diliyorum.
eğer son dakika golü yemeseydik,şu saatlerde bizde,KARADENİZ yolunda olacaktık.r:
Günaydın arkadaşlar sağlıklı günler dilerken Bora kardeşimede teşekkürler kala kala üç kişi kaldık hayırlısı olsun ben haftaya Allah izin verirse dönerim görüşmek dileğiyle hoşçakalın.:bounce:
abi yolculuk nereye:silent:, her nereyeyse şimdiden kazasız belasız, hayırlı, keyifli, bol muhabbetli, bol resimli yolculuklar dilerim:rendeer: