[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
herkese günaydın.

yarın yola çıkacak arkadaşlara,iyi yolculuklar diliyorum.

eğer son dakika golü yemeseydik,şu saatlerde bizde,KARADENİZ yolunda olacaktık.:pr:
hayırdır abi aramızda futbolcülerdemi var :silent: :queen:
Günaydın arkadaşlar sağlıklı günler dilerken Bora kardeşimede teşekkürler kala kala üç kişi kaldık hayırlısı olsun ben haftaya Allah izin verirse dönerim görüşmek dileğiyle hoşçakalın.:bounce:

abi yolculuk nereye:silent:, her nereyeyse şimdiden kazasız belasız, hayırlı, keyifli, bol muhabbetli, bol resimli yolculuklar dilerim:rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
İyi Akşamlar Millet.

Kim nereye gidiyorsa hayırlı yolculuklar; güle güle gidin ve gelin.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
selam arkadaşlar
yaz geldi millet dağıldı, bi arkadaş dağa gitmek istiyordu, gidiyormusunuz, son durum nedir
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
iyi akşamlar. yarın sabah gökhan ile yola çıkıyorum. mersinde mustafa abiyle buluşup yola devam edeceğiz. gidip de dönememek var gelip de bulamamak var. hakkınızı helal edin şimdilik hoşçakalın eylülde görüşürüz.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
iyi akşamlar. yarın sabah gökhan ile yola çıkıyorum. mersinde mustafa abiyle buluşup yola devam edeceğiz. gidip de dönememek var gelip de bulamamak var. hakkınızı helal edin şimdilik hoşçakalın eylülde görüşürüz.

şimdiden iyi yolculuklar, kazasız belasız gidip dönesiniz:rendeer:
hakkım varsa helaaal olsuuun, helaaal olsuuun, helaaaal olsuuuuuun:queen: :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:29 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:26 AM ----------

konuyu izleyenlere bak:bounce:
demirgursel, celikgürsel :queen:
ulen ben sana ben varken buralarda gözükme demedimmi hıı :pr:
:queen: :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
iyi akşamlar. yarın sabah gökhan ile yola çıkıyorum. mersinde mustafa abiyle buluşup yola devam edeceğiz. gidip de dönememek var gelip de bulamamak var. hakkınızı helal edin şimdilik hoşçakalın eylülde görüşürüz.

İyi yolculuklar. Tikatli olun. Eylüle kadar ekvatoru mu dolancıksınız abi? Neyse keyifli bir yolculuk olur umarım.:cat:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
iyi akşamlar. yarın sabah gökhan ile yola çıkıyorum. mersinde mustafa abiyle buluşup yola devam edeceğiz. gidip de dönememek var gelip de bulamamak var. hakkınızı helal edin şimdilik hoşçakalın eylülde görüşürüz.

Ciğerim hayırlı yolculuklar hepinize :cat:
 
Katılım
14 Ocak 2009
Mesajlar
308
abi size hastayım ya her hafta sonu hemen hemen bi etkinlik yapıoyosnuz.bizim denizli mt uyuyor bi türlü bişiler planlayıpta yapamadık.nyse allah hepinize kaza bela göstermesin.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Herkese merhabalar. Size bir sorum var. Diyelim ki başka şehirden motor alıyoruz. Ama fazladan plaka değiştirme parası vermek istemiyoruz ve bu şehir mersin kadar yakın. Bunun yolu yordamı nedir? Adres olarak mersinde bir adres versek olur mu?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bende,Adanalı sanatçı Kurtuluş'a Allahtan rahmet diliyorum.

alp,evet,aynen öyle.motoru aldığın şehirden bir adres verirsen,plaka aynı kalır.ruhsattaki,sahibiyle ilgili sayfa değişir sadece.diğer sayfa değişmez.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar,yola gidenlere hayırlı yolculuklar dilerim,

Kurtuluş öldümüya vay be,memlekete haberimiz yok,allah rahmet eylesin 91 de otelde kalırken kızı ozamanlar 7-8- yaşındaydı yanımızdan hiç ayrılmazdı zilli

havadanmıdır nedir çoooook sıkıcı bir hafta sonu oldu,

bizde yarın akşam yola çıkıyoruz,malum angaraya çocuk yapmaya gidiyoruz kısmet olursa 20 gün sonra döneceğiz herkese şimdiden selamlar dualarınızı eksik etmeyin
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Haluk'lar inşallah yağmurluk almışlardır yanına...Nasılda yağıyor mübarek.

herkese iyi akşamlar,yola gidenlere hayırlı yolculuklar dilerim,

Kurtuluş öldümüya vay be,memlekete haberimiz yok,allah rahmet eylesin 91 de otelde kalırken kızı ozamanlar 7-8- yaşındaydı yanımızdan hiç ayrılmazdı zilli

havadanmıdır nedir çoooook sıkıcı bir hafta sonu oldu,

bizde yarın akşam yola çıkıyoruz,malum angaraya çocuk yapmaya gidiyoruz kısmet olursa 20 gün sonra döneceğiz herkese şimdiden selamlar dualarınızı eksik etmeyin

Sabah sabah nereye gidiyordun Gazipaşadan aşağıya doğru.
Güle güle gidin güle güle gelin Ankara'ya. Hayırlı olur inşallah.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
bende,Adanalı sanatçı Kurtuluş'a Allahtan rahmet diliyorum.

alp,evet,aynen öyle.motoru aldığın şehirden bir adres verirsen,plaka aynı kalır.ruhsattaki,sahibiyle ilgili sayfa değişir sadece.diğer sayfa değişmez.

Teşekkür ederim Bora Abi. Bu bilgi benim için çok önemliydi.

herkese iyi akşamlar,yola gidenlere hayırlı yolculuklar dilerim,

Kurtuluş öldümüya vay be,memlekete haberimiz yok,allah rahmet eylesin 91 de otelde kalırken kızı ozamanlar 7-8- yaşındaydı yanımızdan hiç ayrılmazdı zilli

havadanmıdır nedir çoooook sıkıcı bir hafta sonu oldu,

bizde yarın akşam yola çıkıyoruz,malum angaraya çocuk yapmaya gidiyoruz kısmet olursa 20 gün sonra döneceğiz herkese şimdiden selamlar dualarınızı eksik etmeyin

Cengiz Abi dualarım sizinle:rendeer:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Arkadaşlar;

2008 yılında satın aldığım ve dolayısıyla ruhsatı 2008'de üzerime geçen aracın 2005 yılında yaptığı OGS kaçak geçişi ile ilgili olarak benim adresime, benim adıma tebligat yapılmıştır.

(Bir Türkiye komedyası olarak "4 yıl önce aracın önceki sahibi tarafından yapılmış olan bir yasa çiğneme 4 yıl sonra kim elimize geçerse ona hesap sorarız" mantığını tartışmak yersiz...)

Ben sadece bu konuda ne yapılabilir, nasıl yapılabilir, nereden başlamalı, size danışmak istedim. Benzer durumlarla karşılaşan arkadaşlardan yardım istiyorum.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Herkese merhabalar. Size bir sorum var. Diyelim ki başka şehirden motor alıyoruz. Ama fazladan plaka değiştirme parası vermek istemiyoruz ve bu şehir mersin kadar yakın. Bunun yolu yordamı nedir? Adres olarak mersinde bir adres versek olur mu?
o şehirden adres verirsen olur.yalnız bunu noterde satış yapılırken bildirmeyi unutma, ona göre kağıt hazırlayacaklar:bounce:
Benzer durumlarla karşılaşan arkadaşlardan yardım istiyorum.

banamı seslendin:bounce:

sulh ceza mahkemesine itiraz edeceksin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst