gunaydın herkese.......... yarın ciyere giden varmı,?
harbi zevksizmişsin be abi:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 PM ----------
ben kaçar, iş beni bekliyor:mrgreen:
Günaydın arkadaşlar sağlıklı günler dilerken Bora kardeşimede teşekkürler kala kala üç kişi kaldık hayırlısı olsun ben haftaya Allah izin verirse dönerim görüşmek dileğiyle hoşçakalın.:bounce:
Günaydın Adan Mt. Hayırlı işler.:rendeer: