Günaydın
Hava hala yağmurlu 90%
Herkese günaydın. Abi uyanır uyanmaz havaya baktım. Harika bir güneş var dışarıda. İnşallah yarında böyle güzelll bir gün olur.
hayırdır murat,yoksa denize karşı nargilemi tüttüreceksin.:queen:
bu arada G Ü N A Y D I N dostlarım.![]()
hadi bakalım.şuanda sicim gibi yağmur yağıyor.
Bugün yağarsa yarin hava açık olur![]()
ama yerler çamur olur.
ama yerler çamur olur.
Siz ikiniz farklı yerlerdenmi bahsediyorsunuz. Biriniz hava kötü diyor diğeriniz hava güzel diyor :mrgreen:
Bana güven; yağar dedim mi yağar.
Bu arada Sayısal rakamlarını açıklıyorum: 1-4-14-23-26-31 :mrgreen:
Muhakkak oyna
Bana güven; yağar dedim mi yağar.
Bu arada Sayısal rakamlarını açıklıyorum: 1-4-14-23-26-31 :mrgreen:
Muhakkak oyna
Zaferciğim, sen zaten listede yoksun :silent: Yağmur niye seni bu kadar ilgilendiriyorr:
Ama diyorsanki listeye ekle o zaman tamam :queen: Yağmur muhabette devam :mrgreen:
Abi akşam gelde bi kahve falıma bak...
Ama sana bir yol görünüyo diye başlama...
Bana görünen yollar hep kötü oluyo...
bu yaştan sonra kötü yola düşmeyelim...![]()
hadi bakalım.şuanda sicim gibi yağmur yağıyor.
ateş yakar kururuz.