[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar yarın hava iyi olacağa benziyor. yarın 9.00 da galleriada buluşmak üzere. herkeze iyi geceler.:rendeer:

gürselim, yine yanlış anlamışsın :pr: saat 9:30 buluşma :cat: saat 10:00 hareket :mrgreen:

Hepinize İYİ GECELER :rendeer:

G Ü N A Y D I N :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Bence bu gezi iptal :cherry: En azından biz gelmiyoz arkadaşlar. Gitmek isteyene hayırlı yolculuklar :mrgreen:
Artık balıkları başka zaman yeriz ::151::
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
Günaydın, hava muhalefeti sebebi ile gezi iptal olur sanırım. Hava çok kötü benim bu yağmurda motor binebilecek su geçirmez techizatım yok. :pr:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Sabah ola hayrola, sabah 9:00 hava uygunsa gideriz :cat:

hava iyi olursa bizimde gelme durumumuz var herkese iyi akşamlar

hava iyi olmayacak. çok mu kehanetimsi oldu????

yarın salbaş tarafında havacıların festivali vardı; paraşüt, maket uçak, piknik; vs. vs. onlarda hava muhalefeti nedeniyle organizasyonlarını iptal ettiler.

Arkadaşlar ben şimdi balkondan baktım. Yarın hava inşallah güzel olacak. Ama öğleden sonra erken dönelim. Bizim metoroloji bu işten anlamıyor! Buluşma saat 10:00'da ve Galeryada mı? Galeryanın çok derinlerine gitmeyelim!! Aski kavşağından galeryaya döner dönmez oradaki boş alanda olalım. Selamlar ve iyi geceler. Rahat uyuyun!

ya zaferim senden başka okumuyan yok,okumaya niyetin yoksa kaportacıda yada tornacıda falan çalış,yarın saat 10:00 da galleriya mc donalds arkası buluşma yeri imiş duyurulur.Zafer bunuda okuyamıyorsan senin niyetin gelmek değil,bahane üretmek

arkadaşlar yarın hava iyi olacağa benziyor. yarın 9.00 da galleriada buluşmak üzere. herkeze iyi geceler.:rendeer:

buluşma niye 10:00 da çok geç değilmi arkadaşlar

gürselim, yine yanlış anlamışsın :pr: saat 9:30 buluşma :cat: saat 10:00 hareket :mrgreen:

Hepinize İYİ GECELER :rendeer:

G Ü N A Y D I N :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Bence bu gezi iptal :cherry: En azından biz gelmiyoz arkadaşlar. Gitmek isteyene hayırlı yolculuklar :mrgreen:
Artık balıkları başka zaman yeriz ::151::

ben o yunan meteorolojisini...............

evet bende :thumleft:

bu kadar yazılmış:mrgreen:, yer tarif edilmiş:mrgreen:, saat yanlış anlaşılmış-düzeltilmiş, derken derken finale bak:pr:.
yağmur yağıyor seller akıyor arap kızı camdan bakıyor
söylerdik eskiden, şimdiki çocuklar hikaye hiçbişey söylemiyorlar, ne heyecan var ne tat:)
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Günaydın Adana MT nin güzel insanları bu Pazar Karataşa gitmek kısmet olmadı ama ilk fırsatta gider Balıklarımızı yeriz aslında Balık bahane önemli olan birlikte olup hoşça bir Pazar geçirmekti hepinize iyi istirahatlar.:rendeer:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
günaydın arkadaşlar. bugünkü karataş gezisine baya hareketlenmiştik ama hava şartları buna musade etmedi. kısmet degilmiş inşallah haftaya pazara yaparız. herkeze iyi pazarlar iyi tatiller.:rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Arkadaşlar ben şimdi balkondan baktım. Yarın hava inşallah güzel olacak. Ama öğleden sonra erken dönelim. Bizim metoroloji bu işten anlamıyor! Buluşma saat 10:00'da ve Galeryada mı? Galeryanın çok derinlerine gitmeyelim!! Aski kavşağından galeryaya döner dönmez oradaki boş alanda olalım. Selamlar ve iyi geceler. Rahat uyuyun!

Benim "balkon meteorolojisi" fos çıktı! Artık kısmetse haftaya pazara kalsın hevesimiz. Selamlar.

Bu arada herkese GÜNAYDIN!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
günaydın iyi pazarlar adana mt hava muhalefeti bahane ben yokum diye gitmediğinizi biliyorum çok incesiniz
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eefendiiim ne demiştik ?

evde eşofmanla oturup miskin miskin,EBRU GÜNDEŞ'in son albümünü dinlemekte bir başka oluyormuş canımmm.:p:cherry::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
sengili arkadaşlarım üzülerek söyliyeyim ......malisef karataşa gidecegiz diye tam saat 8 de buluşacagımız yere gittim tam teşizat bekledim ne gelen vardı ne arayan çok bozuldum madem öyle niye beklettiniz biriniz dahi aramadınız çok bozuldum ..ayıp degilmi bu hakksızlık yaa..hatta dönerken agaç dibinde motorlu birini gördüm üşüyerek motoruna sarılıyordu demekki o kişi..EFENDY İSO imiş bilseydim yanına gelirdim.inanmazsanız diye foto çektim.çünkü bazı arkadaslarımız malesef geziye gelmemek ıcın herseyı bahane edıyorlar biz her yolun yolcusuyuz bize hersey bahane yagmurda'da camurdada gezıye gıderız iste buyrun resımler.
[
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi hangi ara çektin bu fotoyu,ağaca o resimleri kim asmış bilmiyorum ama,o ağaç oksijen yapma görevini bırakmış,sadece bana özel difriz görevi görüyordu,dondum dondum.....:mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
ya muzaffer abi koltuğun üzerinde niye fotoğraf çektirdin. ::tutkuy::

sana öyle geliyor..önemli olan içindeki duygular bak gören nasıl görüyor bak İSO AGÇLARI B,LE GÖRMÜŞ .biraz sonra muzo,bora bakim neler görecek..ya digr arkadaşlar yorumlarınızı bekliyommm..ama yaptıklarınızı unuttugumu zannetmeyin:bounce:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
muzaffer abı su saatını bı ayarla ya ben bugun soba kurmakla mesguldum hamsıye beklerım bundan sonra:))yalnız iri olmasın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst