- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
arkadaşlar yarın hava iyi olacağa benziyor. yarın 9.00 da galleriada buluşmak üzere. herkeze iyi geceler.:rendeer:
gürselim, yine yanlış anlamışsın
Hepinize İYİ GECELER :rendeer:
G Ü N A Y D I N :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Bence bu gezi iptal :cherry: En azından biz gelmiyoz arkadaşlar. Gitmek isteyene hayırlı yolculuklar :mrgreen:
Artık balıkları başka zaman yeriz ::151::
Son düzenleme: