[Adana - MT]

Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
108
Herkese günaydın. Abi uyanır uyanmaz havaya baktım. Harika bir güneş var dışarıda. İnşallah yarında böyle güzelll bir gün olur.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Bana güven; yağar dedim mi yağar.

Bu arada Sayısal rakamlarını açıklıyorum: 1-4-14-23-26-31 :mrgreen:

Muhakkak oyna

Zaferciğim, sen zaten listede yoksun :silent: Yağmur niye seni bu kadar ilgilendiriyor :pr:
Ama diyorsanki listeye ekle o zaman tamam :queen: Yağmur muhabette devam :mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Bana güven; yağar dedim mi yağar.

Bu arada Sayısal rakamlarını açıklıyorum: 1-4-14-23-26-31 :mrgreen:

Muhakkak oyna

Abi akşam gelde bi kahve falıma bak...

Ama sana bir yol görünüyo diye başlama...

Bana görünen yollar hep kötü oluyo...

bu yaştan sonra kötü yola düşmeyelim...:p
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Zaferciğim, sen zaten listede yoksun :silent: Yağmur niye seni bu kadar ilgilendiriyor :pr:
Ama diyorsanki listeye ekle o zaman tamam :queen: Yağmur muhabette devam :mrgreen:

Ne listesi...Ben ekinler için yağmur yağar diyorum :queen:

Abi akşam gelde bi kahve falıma bak...

Ama sana bir yol görünüyo diye başlama...

Bana görünen yollar hep kötü oluyo...

bu yaştan sonra kötü yola düşmeyelim...:p

Motorunu değiş Enduro al, kötü yolda da gider iyi yolda da
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Cengiz kardeş yeni öğrendim geçmiş olsun,hakkınızda böyle hayırlıymış önemli olan eşinin ve senin sağlıklı,mutlu olmanız Allahtan ümit kesilmez.(Eşimde aynı dilekleri diliyor)Selamlar.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Cengiz hocam geçmiş olsun...Hülya da Birsen hanıma geçmiş olsun dileklerini iletiyor.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hadi bakalım.şuanda sicim gibi yağmur yağıyor.

arkadaşlar
ŞU AN YENİ MOTORDAN İNDİM, SABAH 7 DE KARATAŞA OLTAYA GİTTİM.YOLDA HİÇ YAĞMUR YAĞMADI, YALNIZ YERLER ISLAKTI AKŞAMDAN YAĞDIĞI İÇİN MOTOR BİRAZ ÇAMUR OLDU HEPSİ O.BEN ORADAYKENDE ÇOK HAFİF 2-3 DAKİKA KADAR ÇİSELEDİ DURDU.YANİ YAĞMUR YAĞDI DESEM AYIP OLUR.BALIK ÇIKMADIĞI İÇİN 13:00 CİVARI YOLA ÇIKTIM GERİ DÖNMEYE YOLDADA ZIRNIK YAĞMUR YAĞMADI.
AYSUNLA GÖRÜŞTÜĞÜMDE ADANADA FELAKET YAĞMUR YAĞDIĞINI SÖYLMİŞTİ.YANİ BİR NEVİ KARATAŞA GİDEREK YAĞMURDAN KAÇMIŞ OLDUM:cat:
KENDİNİZE İYİ BAKIN
yarın genel karar ne olursa bana uyar.benim oyum yola çıkmaktan yana
DENİZ KIŞIN BİR BAŞKA GÜZEL:)
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
bencede yola çıkalım biraz ıslanmanın kimseye zararı olmaz. ateş yakar kururuz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst