- Katılım
- 2 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,397
Söz konusu muzaffer sen değilsin arkadaşım,ben muzaffer abiciğime söyledimmm....
Gereksiz muhabere yapmayalım...:queen:
hepsi bende mevcut birara yanıma gel yardımcı olurum
Söz konusu muzaffer sen değilsin arkadaşım,ben muzaffer abiciğime söyledimmm....
Gereksiz muhabere yapmayalım...:queen:
bahane yok,geliyorsunuz::miiz1::::angry2::
bende varım
hı, kim, hani nerde, biri balıkmı dedi:silent: oltalarım nerde:silent: mt de benden başka balıkçıdamı türedi:mrgreen:balıkların çoğaldığı kesindeKendimi sazan gibi hissediyorum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Akşam Adem'deyiz sanırım. Ben geliyorum.
bende varım.galiba geç kaldımHayırdır pokermi oynuyoz,bende varım....:cherry:
bahane yok,geliyorsunuz::miiz1::::angry2::
sizlerle tanışmak isterim kısmetse
zaten gürselin eski motorunu resmini avatar yaptım