[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Merhaba Şahin kardeş, bizler genellikle çarşamba günleri buluşuyoruz katılmak istersen bekleriz :cat:

sıcak kanlı insanlar olduğunuzu biliyordum:)cümleten teşekkür ederim.
bu arada bensiz sucuk yemeye gidiyorsunuz hı.şimdi ben nasıl çalışacam o gün:pr:
sucukcular listesine beni ekleme muzafferim.ekmek davası:)
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
arkadaslar aranıza yeni katıldım ben adana borusan bmw de calısıyom fakat blgisayrın basında deyilim ara ara kontrol ediyorum herkese selam
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
arkadaslar aranıza yeni katıldım ben adana borusan bmw de calısıyom fakat blgisayrın basında deyilim ara ara kontrol ediyorum herkese selam

Hoşgeldin arkadaşım. Aslında Bora bey bu haftaki çarşamba toplantısına geleceğini söyledi ama sanırım gelemedin. Artık bundan sonrakilere bekleriz.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
resim yeniyormuki:)

Ben yeniyor demedimki zaten :p Resimleri gösteriz dedim :mrgreen:
Artık sucukları başka zaman yersin :p Neyseki iso kuzu kesecek kısmet olursa o zaman acısını çıkarırsın, seni adaşınla başbaşa bırakırız :mrgreen:

arkadaslar aranıza yeni katıldım ben adana borusan bmw de calısıyom fakat blgisayrın basında deyilim ara ara kontrol ediyorum herkese selam

en kısa zaman tanışma dileğimle :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
arkadaslar aranıza yeni katıldım ben adana borusan bmw de calısıyom fakat blgisayrın basında deyilim ara ara kontrol ediyorum herkese selam

Ben de Zafer :mrgreen: (zaten tanışıyoruz;siyah f650, Bahri abi, Duran amca...)

en kısa zaman tanışma dileğimle :cat:

Bak adam BMW de çalışıyorum diyor, Koluman'dan arıza çıkarmasınlar sonra :queen:

Bu arada Kızıldağ nereye düşer?
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ben de Zafer :mrgreen: (zaten tanışıyoruz;siyah f650, Bahri abi, Duran amca...)



Bak adam BMW de çalışıyorum diyor, Koluman'dan arıza çıkarmasınlar sonra :queen:

Bu arada Kızıldağ nereye düşer?

Kızıldağ, karaisalı dan 20 km ötedeymiş :wiinkk:
Borusanla benim işim olmazki, mercedesin motosikleti olmadığı sürece :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
ben bu pazar pas.cok ınce bı mısafırım var ankaradan:).bu arada tekıp edemedım kucuk cengız fotoları komustur umarım..tum yenı arkadaslarla tanısmak dılegıyle...bu arada teraslı kırlaık ev konusunda yarımlarınızı beklıyoruuuzzz..ahmet&ümit :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaslar aranıza yeni katıldım ben adana borusan bmw de calısıyom fakat blgisayrın basında deyilim ara ara kontrol ediyorum herkese selam
hocam hoşgeldin:rendeer: haftaya çarşambaya tanışmak dileğimle
Ben yeniyor demedimki zaten :p Resimleri gösteriz dedim :mrgreen:
Artık sucukları başka zaman yersin :p Neyseki iso kuzu kesecek kısmet olursa o zaman acısını çıkarırsın, seni adaşınla başbaşa bırakırız :mrgreen:
geç dalganı:pr: bakalım öteki dünyada bensiz yediğin sucukların hesabını nasıl verecen::evil:: şişe takıp sucuk niyetine çevirmezlermi:queen:
merhaba hoş geldin arkadaşım tanışmak dileğiyle :)
hocam sizde hoşgelmişiniz yavv::deliir::
Muzafferim kafan iyi herhalde :mrgreen:
hayırdır zaferim bu saatte tek olurdum adana mt de.uykumu tutmadı:silent::mrgreen:
ben bu pazar pas.cok ınce bı mısafırım var ankaradan:).bu arada tekıp edemedım kucuk cengız fotoları komustur umarım.

doktorum artık şu ince işler bitsin:)
fotolara gelince vallahi ayıp oluyor millet bir yığın resim çekti, eklemiyor
EKLEMİYECEKSENİZ NİYE ÇEKİYORSUNUZ ONU ANLAMIYORUM:silent:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ben bu pazar pas.cok ınce bı mısafırım var ankaradan:).bu arada tekıp edemedım kucuk cengız fotoları komustur umarım..tum yenı arkadaslarla tanısmak dılegıyle...bu arada teraslı kırlaık ev konusunda yarımlarınızı beklıyoruuuzzz..ahmet&ümit :)


yaw dostum vidyoyu koydum ama yutube kullanamayanlar göremez fotolara gelince acayip derecede hastayım klavyenin tuşuna basacak takatim yok ama ekleyecem:rendeer:

aramıza yeni katılan arkadaşlar hoş gelmiş

pazar günü hasta olmazsam gelebilebilirim galiba söz vermeyim
:rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
G Ü N A Y D I N Adana MT :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Gezi Duyurusu
Dün akşamki toplantıda Pazar günü gezisi için eğer hava şartları uygun olursa Veyis Hocamız öncülüğünde Kızıldağ'a sucuk ve pirzola yemeğe gideceğiz.
Katılmak isteyen arkadaşlarımız Saat 9:00 Fuar alanın önünde bulunsunlar :cat:
Şimdilik katılanlar:
Veyis Hocam + Eşi
Muzaffer1968 + Eşi
Çelik Gürsel + Eşi
Haluk hocam + Eşi
Gökhan Hocam + Eşi
Mustafa abi + Eşi
Turgay abi + ???
İso + Nişanlısı Ferda
Bora + ???

Listemizi güncellersek kimin gelip gelmiyeceği belli olur.....:mrgreen:

Günaydın Kıymetli Adana MT :rendeer:
Hatırlatmak isterim duyan duymayan kalmasın :mrgreen: dönüştü benimde görmediği karaisalıya 4-5 km.yakınlıktaki KAPIKAYA KANYONU'nu da uğrayacağız. :queen: :queen: :queen: İnşallah :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst