- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
günaydınlar adana nın güzel insanları pazara ben yokum kiralık ev bakacağım size iyi eğlenceler umarım hava da size eşlik eder
Sana kolay gelsin, inşallah gönlüne göre ev bulursun evlenmiş olursun :mrgreen:
günaydınlar adana nın güzel insanları pazara ben yokum kiralık ev bakacağım size iyi eğlenceler umarım hava da size eşlik eder
Merhaba Şahin kardeş, bizler genellikle çarşamba günleri buluşuyoruz katılmak istersen bekleriz :cat:
sıcak kanlı insanlar olduğunuzu biliyordumcümleten teşekkür ederim.
bu arada bensiz sucuk yemeye gidiyorsunuz hı.şimdi ben nasıl çalışacam o günr:
sucukcular listesine beni ekleme muzafferim.ekmek davası![]()
Sana kolay gelsin, inşallah gönlüne göre ev bulursun evlenmiş olursun :mrgreen:
Ne yapalım artık sanada bol bol resim gösteriz:mrgreen:
arkadaslar aranıza yeni katıldım ben adana borusan bmw de calısıyom fakat blgisayrın basında deyilim ara ara kontrol ediyorum herkese selam
resim yeniyormuki![]()
arkadaslar aranıza yeni katıldım ben adana borusan bmw de calısıyom fakat blgisayrın basında deyilim ara ara kontrol ediyorum herkese selam
arkadaslar aranıza yeni katıldım ben adana borusan bmw de calısıyom fakat blgisayrın basında deyilim ara ara kontrol ediyorum herkese selam
en kısa zaman tanışma dileğimle :cat:
Ben de Zafer :mrgreen: (zaten tanışıyoruz;siyah f650, Bahri abi, Duran amca...)
Bak adam BMW de çalışıyorum diyor, Koluman'dan arıza çıkarmasınlar sonra :queen:
Bu arada Kızıldağ nereye düşer?
Bu arada Kızıldağ nereye düşer?
:silent::silent:Borusanla benim işim olmazki, mercedesin motosikleti olmadığı sürece :mrgreen:
Borusanla benim işim olmazki, mercedesin motosikleti olmadığı sürece :mrgreen:
Kafam karıştı; Mercedes'in motoru olursa Borusan'la işin nasıl olacak :silent:
arkadaslar aranıza yeni katıldım ben adana borusan bmw de calısıyom fakat blgisayrın basında deyilim ara ara kontrol ediyorum herkese selam
hocam hoşgeldin:rendeer: haftaya çarşambaya tanışmak dileğimlearkadaslar aranıza yeni katıldım ben adana borusan bmw de calısıyom fakat blgisayrın basında deyilim ara ara kontrol ediyorum herkese selam
geç dalganıBen yeniyor demedimki zatenResimleri gösteriz dedim :mrgreen:
Artık sucukları başka zaman yersinNeyseki iso kuzu kesecek kısmet olursa o zaman acısını çıkarırsın, seni adaşınla başbaşa bırakırız :mrgreen:
hocam sizde hoşgelmişiniz yavv::deliir::merhaba hoş geldin arkadaşım tanışmak dileğiyle![]()
hayırdır zaferim bu saatte tek olurdum adana mt de.uykumu tutmadı:silent::mrgreen:Muzafferim kafan iyi herhalde :mrgreen:
ben bu pazar pas.cok ınce bı mısafırım var ankaradan.bu arada tekıp edemedım kucuk cengız fotoları komustur umarım.
ben bu pazar pas.cok ınce bı mısafırım var ankaradan.bu arada tekıp edemedım kucuk cengız fotoları komustur umarım..tum yenı arkadaslarla tanısmak dılegıyle...bu arada teraslı kırlaık ev konusunda yarımlarınızı beklıyoruuuzzz..ahmet&ümit
![]()
G Ü N A Y D I N Adana MT :rendeer: :rendeer: :rendeer:
Gezi Duyurusu
Dün akşamki toplantıda Pazar günü gezisi için eğer hava şartları uygun olursa Veyis Hocamız öncülüğünde Kızıldağ'a sucuk ve pirzola yemeğe gideceğiz.
Katılmak isteyen arkadaşlarımız Saat 9:00 Fuar alanın önünde bulunsunlar :cat:
Şimdilik katılanlar:
Veyis Hocam + Eşi
Muzaffer1968 + Eşi
Çelik Gürsel + Eşi
Haluk hocam + Eşi
Gökhan Hocam + Eşi
Mustafa abi + Eşi
Turgay abi + ???
İso + Nişanlısı Ferda
Bora + ???
Listemizi güncellersek kimin gelip gelmiyeceği belli olur.....:mrgreen: