[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaf halukçuğum,seni kıracağıma kolumu kırarım,kafamı kırarım yine gelirim,
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
bahane yok,geliyorsunuz::miiz1::::angry2::

arkadaşlar genel lüzum üzerine saygı deger bora arkadaşım lakabının HOCA..olması kanagatindeyim bu konu hakkında yorumlarınızı bekliyorum .eger uygun görürseniz beni çok sevindirirsiniz.:flower::flower::flower: kendiside sanki memnun olacak gibi..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaf halukçuğum,seni kıracağıma kolumu ,bacağımı ,kafamı, kırarım yine gelirim

Endurocu01, fazerr+, adanalı+, M.Ozbayrak, haluka28+, azgurbuz+, celikgürsel+
millet okuyur ama hareket yok
ulem iki kere gitmiş anlaşılan benim pc nin canıda bira istiyor
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte bende çıkıyorum siz muhabbete devam edin,
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Kendimi sazan gibi hissediyorum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hı, kim, hani nerde, biri balıkmı dedi:silent: oltalarım nerde:silent: mt de benden başka balıkçıdamı türedi:mrgreen:balıkların çoğaldığı kesinde:p
Akşam Adem'deyiz sanırım. Ben geliyorum.

Hayırdır pokermi oynuyoz,bende varım....:cherry:
bende varım.galiba geç kaldım:p
bahane yok,geliyorsunuz::miiz1::::angry2::

tamam abi ben haftaya geliyorum.SÖZZZZZ.
HEMİDE KARDA YAĞSA.varmı başka yiğit şimdiden söz verecek:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
G Ü N A Y D I N Adana MT :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Gezi Duyurusu
Dün akşamki toplantıda Pazar günü gezisi için eğer hava şartları uygun olursa Veyis Hocamız öncülüğünde Kızıldağ'a sucuk ve pirzola yemeğe gideceğiz.
Katılmak isteyen arkadaşlarımız Saat 9:00 Fuar alanın önünde bulunsunlar :cat:
Şimdilik katılanlar:
Veyis Hocam + Eşi
Muzaffer1968 + Eşi
Çelik Gürsel + Eşi
Haluk hocam + Eşi
Gökhan Hocam + Eşi
Mustafa abi + Eşi
Turgay abi + ???
İso + Nişanlısı Ferda
Bora + ???

Listemizi güncellersek kimin gelip gelmiyeceği belli olur.....:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
157
hoş bulduk azgurbuz günaydın olsun

ben gürselin iş ve aile arkadaşıyım
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın,günaydın.huzurlu,neşeli,bol kazançlı bir gün olsun.:flower::king:
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
157
sizlerle tanışmak isterim kısmetse

zaten gürselin eski motorunu resmini avatar yaptım
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
157
adanalı abimin dileklerine katılıyorum

muzaffer arkadaş çok teşekkür erderim.beni zorunlu izine ayırdılar,bu gün kısmetse visteye çıkıp rapor alacağım işlerimi yolunu koyup teklifine yanıt vereyim. sizlerle tanışmayı çook istiyorum. çok sağol

yalnız benim moto şimdilik yok,arbam var.nasıl olur abes kaçar mı? ama tanışmamıza mani değildir sanırsam.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Herkese günaydın. Şahin Erdem hoşgeldin arkadaşım. İnşallah kısa zamanda sen de motosiklet alırsın. Selamlar.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
günaydınlar adana nın güzel insanları pazara ben yokum kiralık ev bakacağım size iyi eğlenceler umarım hava da size eşlik eder
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst