[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
g ü n a y d ı n / t ü n a y d ı n

akşama yine ademin ordayız millet.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Muzaffer abi bana zincir yağı lazım nasıl temin ederiz....:)

mont kask eldivende lazım ucuz yollu,yardımcı ol hadi kardeşine...:)

Akşam pazarı...:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimkisi belli değil,birasz yorgunum hastaneden yeni geldim içeri girdim interneti açtım sabah 11 den beri devlet hastanesi- incirlik-balcalı-devlet hastanesi incirlik mekik dokudum evrak dır rapordur reçetedir canım çıktı.biras şekerleme yapcem havada yağışlı olmassa gelebilerim belkim
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabanlarım şişdi boracım koşuşturmaktan,hatun anasının evinde yatıyor, onun keyfi gıcır rapor işi reçete işi yani ayak işi bana kaldı kısmet se gelirim, bak gelirim diyorum tek olarak.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
bahane yok,geliyorsunuz::miiz1::::angry2::

kim bahane uydurmuşki, illaki geliyoruz. seni görmediğim bir çarşamba benim işim rast gidermi ayıp ettin bora abi

yalnız şimdi dışarıdan geldim ve çiseliyordu her ihtimale karşılık kapalı bir yere gidelim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Arkadaşlar yağmur yağarsa Edo nun oraya gidelimmi :silent:
Hem soğuktan hemde yağmurdan korunmuş oluruz :mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında hiç evden çıkasım yok,çünkü hatunum yok yalnızım ne yapayım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst