[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın gezginç adana MT :rendeer: Hiç yerinizde duramıyormusunuz:mrgreen:
Hani fotolar, birileri yüklesin bi bakalım :p
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Kimse dememiş, bari bugün ben diyeyim. GÜNAYDIN ADANA MT. Herkese selamlar.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
aynı şekilde
bende bekliyorum, cengizim abimin yükledikleri az, çıkarın şu kıyı köşedekileri:)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Arkadaşlar, eğer varsa, kuyruk doğrultma işleri eskiden olduğu gibi Çarşamba toplantılarında olsun.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
good morning, Ms. Adana motocycle...:p

Bu hafta sonu isocum kuyrukmu doğrultuyor :flower:. Bilgisi olan bizleri bilgilendirsin :mrgreen:

Doğrultalım abi..

Yalnız benim kuyruğu kim doğrultacak...

Neyse planlarım var,kuzu alıp çevirmeyi düşünüyorum...:)

Arkadaşlar, eğer varsa, kuyruk doğrultma işleri eskiden olduğu gibi Çarşamba toplantılarında olsun.

Olsun veyis hocam olsun,ademin orda çay 50 ykr,20 kişi olsak,10 ytl...

Bitti gitti işte...:cherry:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ademin orda çay 50 ykr,20 kişi olsak,10 ytl...
Bitti gitti işte...:cherry:


sen kuyruk doğrultmayı,herkese bir bardak çay ısmarlamak olarak algılıyorsan,gel sana nasıl olduğunu AHMET'in,CEYHAN'LI ÖZDEN ve SUAT'ın,ÜMİT'in,MURAT'ın,GÖKHAN'ın ve BENİM kuyruk doğrultmalarımı anlatayım.:cyclopsan
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
bence kuyruk işini fazla abartmayalım, insanlar bundan sonra motor almayacak :mrgreen:
Bence çarşamba toplantıların masraflarını kuyruk doğrultacak mağdur üstlensin :thumleft: Bence yeterli olur :flower:
Ama arkadaşım illaki kuzu çevirecem diyorsa onada lafımız olmaz ::dpac::
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
sen kuyruk doğrultmayı,herkese bir bardak çay ısmarlamak olarak algılıyorsan,gel sana nasıl olduğunu AHMET'in,CEYHAN'LI ÖZDEN ve SUAT'ın,ÜMİT'in,MURAT'ın,GÖKHAN'ın ve BENİM kuyruk doğrultmalarımı anlatayım.:cyclopsan

ben ile muzaffere abiyi niye eklemiyon çok darıldım valla
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaşlar adettendir ..lütfen düzeni bozmayalım.bak ayıp oluyor ha.. bu yazdığınız yazıları geçen hafta niye yazmadınızz..:pr:lütfennn beyler düzeni bozmayın ..yatırım yapıyoruzz..ilerde yeni kuyruklar doğrulacak budöngü böyle devam eder beyler.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muzaffer abiye katılıyorum,isocum ademin orada sadece çay içeriz,amaaa b kuyruk düzeltmeye girmez,20 kişinin çayını ben ısmarlıyayım nolucak, ama karetepede yapılan muhabbete çok büyük saygısızlık olur.Bence bir daha düşün öyle karar ver,
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
anasayfada üstte forum-gezi yazıları-oradan adana mt.karatepe diye görürsün.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Kuzu çevireğiz dedik ya,allah allaahhh...:mrgreen:

Zaten kan akıtmam lazım,onuda aradan çıkarmış olurum...:p
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
157
slm arkadaşlar,ben şahin. sitemize gürselin tavsiyesi ile üye oldum.
yapmış olduğunuz bu faliyetleri çok beğenerek duyuyorum, okuyorum. kısmetse aranıza sızmak niyetindeyim. her türlü pişirim işlerinde ustayımdır :cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst