- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Günaydın gezginç adana MT :rendeer: Hiç yerinizde duramıyormusunuz:mrgreen:
Hani fotolar, birileri yüklesin bi bakalım
Hani fotolar, birileri yüklesin bi bakalım
Bu hafta sonu isocum kuyrukmu doğrultuyor :flower:. Bilgisi olan bizleri bilgilendirsin :mrgreen:
Arkadaşlar, eğer varsa, kuyruk doğrultma işleri eskiden olduğu gibi Çarşamba toplantılarında olsun.
ademin orda çay 50 ykr,20 kişi olsak,10 ytl...
Bitti gitti işte...:cherry:
sen kuyruk doğrultmayı,herkese bir bardak çay ısmarlamak olarak algılıyorsan,gel sana nasıl olduğunu AHMET'in,CEYHAN'LI ÖZDEN ve SUAT'ın,ÜMİT'in,MURAT'ın,GÖKHAN'ın ve BENİM kuyruk doğrultmalarımı anlatayım.:cyclopsan
ben ile muzaffere abiyi niye eklemiyon çok darıldım valla
slm arkadaşlar,ben şahin. sitemize gürselin tavsiyesi ile üye oldum.
yapmış olduğunuz bu faliyetleri çok beğenerek duyuyorum, okuyorum. kısmetse aranıza sızmak niyetindeyim. her türlü pişirim işlerinde ustayımdır :cherry:
Kuzu çevireğiz dedik ya,allah allaahhh![]()